مرگ هوادار اینتر پس از زیر گرفته شدن با خودروی طرفداران ناپولی

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۲۲
    کد خبر :453399

هوادار اینتر که در درگیری با طرفداران ناپولی به شدت آسیب دیده بود جان سپرد.

شبکه اسپوت مدیا ست ایتالیا اعلام کرد ، هوادار اینتر که شب گذشته (چهارشنبه) پیش از مصاف نراتزوری و ناپولی در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا در اثر تصادف با یک خودروی ون به شدت آسیب دیده بود و وضعیت وخیمی داشت، امروز در بیمارستان درگذشت.

آخرین بازی از هفته هجدهم سری A میان تیم‌های دوم و سوم جدول حواشی زیادی داشت که مهمترین آن شعارهای نژادپرستانه هواداران اینتر علیه کالیدو کولیبالی بود و درگیری آنها با هواداران ناپولی در خارج از ورزشگاه.

در درگیری‌های بیرون ورزشگاه که از ساعاتی قبل از شروع مسابقه آغاز شده بود، 4 هوادار ناپولی به ضرب چاقو مجروح و یکی از آنها راهی بیمارستان شد. در همین حال یک هوادار اینتر هم بر اثر تصادف شدید با یک خودروی ون که گویا متعلق به هواداران ناپولی بود، به شدت مجروح شد و به صورت اورژانسی به بیمارستان منتقل شد.

حال این فرد 35 ساله وخیم گزارش شده بود و امروز او بر اثر شدت جراحات وارده جان سپرد. این اتفاق یک ساعت پیش از آغاز مسابقه رخ داد و هنوز هویت افراد حمله کننده به فرد جان باخته مشخص نیست.

با توجه به اتفاقاتی که در حاشیه بازی تیم‌های اینتر و ناپولی رخ داد، انتظار می‌رود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، برای دو تیم به خصوص اینتر محرومیت‌ها و مجازات‌هایی مانند ممنوعیت از صدور مجوز ورود به ورزشگاه برای هواداران دوآتشه‌اش در نظر بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید