خبر خوش ساخت ۶۰ باب منزل مسکونی سنتی توسط بنیاد مستضعفان

    کد خبر :453349

صبح امروز رئیس هیئت مدیره بنیاد علوی جناب آقاي مهندس جلالي به همراه آقای ناوکی فرماندار شهرستانقلعه گنج ،آقاي حیدروند مجری ملی طرح اقتصاد مقاومتی قلعه گنج و چند تن از مسئولین اداری دولت و بنیاد مستضعفان از روند ساخت و بازسازی دو روستای (جهلدر )و (بنگرو) بازدید کردند. لازم بذكر است كه اين دو روستا ازتوابع بخش چاه دادخدا در فاصله صدوپنجاه کیلومتری از شهرستان قلعه گنج قرار دارند.

به گزارش بازتاب، ناوکی در حاشيه اين بازيدگفت: دو روستای جهلدر و بنگرو به اين دليل كه از مركز شهرستان دور هستند و همچنين مسير صعب العبوري دارند در زمره محرومترين روستاهاي شهرستان قلعه گنج قرار مي گيرند.

فرماندار شهرستان قلعه گنج خبر خوشساخت ۶۰ باب منزل مسکونی سنتی توسط بنیاد مستضعفان در این دو روستا را اعلام كرد و افزود: باتوجه به اقلیم منطقه برای معیشت و ایجاد شغل و توانمند سازی مردم در این روستا اقداماتی از قبیل ایجاد مرغداری های کوچک،و خرید دام سبک برای روستايیان ایجاد و در حال ساخت است.

وي خاطر نشان كرد: آبرسانی به این دو روستا و احداث پنل های خورشیدی جهت روشنایی از دیگر اقدامات انجام شده توسط دولت و بنیاد مستضعفان در این دو روستا است.

همچنين سعید احمدی مدیر آموزش پرورش شهرستان قلعه گنج از تکمیل و تجهیز دوباب مدرسه توسط دولت،بنیاد مستضعفان،خیرین خبر داد و گفت: به همت خیرین مدرسه ساز یک باب مدرسه سه کلاسه در روستای بنگرو ساخته شده که با ياري دانشگاه علم و صنعت تهران رنگ آمیزی آن نيز به اتمام رسيد و قابل بهره برداري است.

وی باتوجه به ریشه کنی بیسوادی در این دو روستا به راه اندازی کلاس نهضت سواد آموزی در هفته آینده خبر داد و افزود:این کلاس ها تا پایان دوره سواد آموزی دایر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید