استیضاح وزیر جهاد کشاورزی یکشنبه در مجلس بررسی می‌شود

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۴۶
    کد خبر :453271

طرح استیضاح «محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی، یکشنبه آینده، ۹ دی ماه در مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

به گزارش ایرنا، مجلس شورای اسلامی هفته آینده روز‌های یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.
بنا به دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی استیضاح وزیر جهاد کشاورزی قرار بود، چهارشنبه این هفته در مجلس بررسی شود که به دلیل همزمانی با مراسم به خاکسپاری پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و تعطیلی مجلس به این مناسبت برگزار نشد.
طرح استیضاح حجتی، ۲۸ آذر با ۴۴ امضا اعلام وصول شد که رعایت نکردن نرخ خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی توسط دولت، ممنوعیت صادرات محصولات مازاد بر نیاز و اجرا نشدن احکام برنامه ششم توسعه در بخش کشاورزی از مهمترین محور‌های این استیضاح است.

** هفته آینده کمیسون ویژه زنان، جوانان و خانواده تشکیل می‌شود
نمایندگان قرار است در جلسات هفته آینده مجلس، لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی، لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیرو‌های مسلح و طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو را بررسی کنند.
بررسی طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس و لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس قرار دارد.
قرار است هفته آینده نمایندگان تشکیل کمیسون ویژه زنان، جوانان و خانواده را در مجلس بررسی کنند.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص بررسی عملکرد بنگاه‌های اقتصادی صندوق بازنشستگی کشور، گزارش کمیسیون کشاورزی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در خصوص چگونگی اجرای قانون اصلاح قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی و گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عدم شفافیت در امور مالی و اداری، بی توجهی به بیت المال و وجود مسائل جاری در واحد‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار جلسات هفته آینده خانه ملت قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید