المطری: یمن جاه‌طلب و دنبال صعود به دور دوم جام ملت‌های آسیا است

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴
    کد خبر :453083

عبدالواسع المطری، بازیکن تیم ملی فوتبال یمن ابراز امیدواری کرد از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ صعود کنند.

عبدالواسع المطری یکی از بازیکنانی است که در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال یمن برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2019 در امارات قرار گرفت. این بازیکن 24 ساله تیم ملی فوتبال یمن یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا گفت: بابت حضور در این رقابت‌ها بسیار هیجان‌زده هستم، هر چند تیم ملی فوتبال یمن از نظر روند آماده‌سازی تفاوت زیادی با دیگر تیم‌ها دارد و قابل مقایسه نیست اما امیدواری خودمان را حفظ می‌کنیم تا خواسته‌های هواداران عملی شوند.

وی افزود: زیباترین خصیصه یک بازیکن یمنی شور و شوق و روحیه مبارزه است. بنابراین وقتی پیراهن تیم ملی فوتبال یمن را بر تن می‌کنم و سرود ملی می‌خوانم احساس یک جنگنده در میدان را دارم. جاه‌طلبی‌مان در جام ملت‌های آسیا صعود به دور دوم است. امیدوار هستم به خوبی ظاهر شویم و توجه همگان را برانگیزیم. به هوداران فوتبال یمن قول می‌دهیم با تمام توان به مصاف حریفان می‌رویم. می‌خواهیم آنها شاد خوشحال کنیم زیرا شایسته شادی هستند.

تیم ملی فوتبال یمن در گروه D جام ملت‌های آسیا در کنار تیم‌های ملی ایران، عراق و ویتنام قرار دارد. این رقابت‌ها از 15 دی با شرکت 24 تیم در 4 شهر امارات شامل ابوظبی، دبی، العین و الشارجه آغاز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید