اسپالتی: هم اینتر و هم ناپولی سزاوار کسب امتیاز بودند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۲۳
    کد خبر :453080

سرمربی تیم فوتبال اینتر اعتراف کرد که در مصاف این تیم و ناپولی هر دو تیم لایق کسب امتیاز بوده‌اند.

تیم‌های فوتبال اینتر و ناپولی شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا به مصاف هم رفتند که این بازی را اینتر با گل دقیقه 1+90 لائوتارو مارتینس برد. اینتر در حالی 3 امتیاز بازی را از آن خود کرد که ناپولی از دقیقه 80 با اخراج کالیدو کولیبالی 10 نفره به کارش ادامه داد.

لوچانو اسپالتی سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اینتر امشب از ابتدا تا انتها قوی ظاهر شد. از برخی جهات ما حق‌مان بود که برنده بازی شویم چون به شدت فشار آوردیم. در همین حال باید بگویم که اگر آساموا آن توپ را از روی خط دروازه‌مان درنیاورده بود، ممکن بود الان ما بازنده بازی باشیم چون خارج شدن از آن شرایط بسیار سخت بود. بازی هیجان‌انگیزی میان دو تیمی که توپ را به سرعت جابجا می‌کردند در جریان بود و هر دو آنها بازی خوبی انجام دادند و حق‌شان بود که امتیاز کسب کنند.

لائوتارو مارتینس تنها چند دقیقه پس از حرکت نجات‌بخش آساموا گل برتری اینتر را زد. اسپالتی درباره او گفت: لائوتارو کاری را انجام داد که می‌بایست. او در گذشته هم می‌توانست بهتر از این‌ها کار کند اما امروز وقتی از روی نیمکت به میدان رفت قدر فرصتش را دانست. ناپولی تیم باکیفیتی است و توپ را با سرعت هزار کیلومتر در ساعت جابجا می‌کند.

به گزارش تسنیم ،همانطور که از قبل اعلام شده بود اینتر برای مجازات هافبک بلژیکی‌اش راجا ناینگولان به دلیل مسائل انضباطی، او را در لیست بازیکنان خود برای این بازی قرار نداد. اسپالتی در این خصوص هم تأکید کرد: در رختکن ما قوانینی وجود دارد که در ابتدای فصل وضع شد. من دوست ندارم برای تیمم مشکل بسازم اما باید مطمئن شوم که همه به قوانین احترام می‌گذارند. در فوتبال قوانین همانقدر مهم هستند که وجود توپ اهمیت دارد. ناینگولان اما تنها برای این بازی کنار گذاشته و دلیلش هم جریمه رعایت نکردن اصول بوده است. بازیکنان کلی پول دارند پس پرداخت جرایم نقدی برای‌ آنها مهم نیست اما کنار گذاشته شدن از ترکیب تیم تأثیرش را می‌گذارد. ناینگولان مرا سرافکنده نکرده است. او همین است و رفتارهایی دارد که مناسب نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید