محافظ نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس، حاشیه‌های باریک آن را نشان می‌دهد

    کد خبر :453063

تصاویر فاش‌شده از محافظ نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ، باریک‌تر شدن حاشیه‌های آن را تأیید می‌کند.

تصاویر منتسب به محافظ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس که در وب‌سایت چینی ویبو منتشر شده‌ و توسط حساب توییتری Ice universe بازنشر شده است، خبرهای قبلی در رابطه با گوشی جدید سامسونگ را تأیید می‌کند. روی این محافظ، دو روزنه‌ی دوربین سلفی در گوشه‌ی سمت راست و بریدگی اسپیکر در لبه‌ی بالا دیده می‌شود، ضمن اینکه حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش نیز باریک‌تر شده‌اند.

به‌علاوه باتوجه‌به تصاویر، به‌نظر می‌رسد حاشیه‌های گوشی سامسونگ نسبت به مدل سال قبل باریک‌تر شده‌اند. همچنین، بریدگی دیگری حاشیه‌ی بالایی دیده می‌شود که مربوط‌به اسپیکر گوشی است. گلکسی اس ۱۰ پلاس از لبه‌های منحنی بهره خواهد برد. تصویر محافظ صفحه گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز از حاشیه بسیار باریک پایین آن خبر می‌دهد. صفحه‌ی شبکه‌ی اجتماعی ویبو، علاوه‌بر انتشار تصاویر منتسب به محافظ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس، مقایسه‌ای بین حاشیه‌ی گلکسی اس ۱۰ پلاس با حاشیه‌ی هواوی میت ۲۰ پرو و آیفون ۱۰ اپل انجام داده است.

در ماه اکتبر (آبان‌ماه)‌ گفته شده بود که گلکسی اس ۱۰ پلاس احتمالا دارای نسبت نمایشگر به بدنه ۹۳.۴ درصد خواهد بود. این در حالی است که گلکسی اس ۹ پلاس با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۳.۷ درصد و آیفون XS Max با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۴.۳ درصد و میت ۲۰ پرو با نسبت ۸۷.۸ درصد شدند. علاوه‌بر این، پیشتر نسخه لایت و پلاس گلکسی اس ۱۰ در بنچمارک دیده شدند و در آن خبر نیز تأیید شده بود که گلکسی S10 پلاس با حاشیه‌های باریک و نسبت ابعاد ۱۹ به ۹ معرفی می‌شود.

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس در تاریخ ۲۰ فوریه برابر با اول اسفندماه در رویدادی از سوی سامسونگ معرفی شوند. معمولا سامسونگ طبق سنت دیرین خود، گوشی‌های هوشمند گلکسی S را قبل از افتتاحیه‌ی کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا معرفی می‌کند. کنگره‌ی جهانی موبایل سال ۲۰۱۹ میلادی از تاریخ ۲۵ فوریه تا ۲۸ فوریه (۶ اسفندماه تا ۹ اسفندماه) برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید