جمال بلماضی: الدحیل در بازی با پرسپولیس برتر بود

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ۹:۳۰
    کد خبر :452973

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر حذف تیم‌های السد و الدحیل توسط پرسپولیس پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را احساسی دردناک توصیف کرد.

جمال بلماضی که برای برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال الجزایر با قطر در دوحه به سر می‌برد در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه الوطن درباره احساسش پس از حذف تیم‌های السد و الدحیل در دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا که توسط تیم پرسپولیس صورت گرفت اظهار داشت: احساس دردناکی داشتم و زمان بسیار غم‌انگیزی بود. اگر بخواهم درباره الدحیل به عنوان تیم پیشین خود صحبت کنم باید بگویم همه کار کردیم تا بدون شکست راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. امیدواری بزرگی داشتیم اما با احترام به تیم کاشیما آنتلرز که قهرمان شد تیم الدحیل از توانمندی صعود به فینال بهره‌مند بود.

به گزارش تسنیم ،سرمربی کنونی تیم ملی الجزایر و پیشین تیم الدحیل قطر افزود: الدحیل در دیدار با تیم پرسپولیس ایران نیز برتر بود و اثبات کرد می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا پیشروی کند. هر چند حذف الدحیل دردناک بود و افسوس زیادی را باقی‌ گذاشت. همچنین الدحیل 2 بازی با تیم العین امارات را با پیروزی پشت‌سر گذاشت که مدتی قبل در جام باشگاه‌های جهان بازی کرد. به هر حال قلب‌های شکسته باقی‌ماندند اما در فوتبال باید نگاه مثبتی به آینده داشته باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید