طعنه رئیس جمهور سابق مکزیک به رئیس جمهور آمریکا: ترامپ بیچاره کوچولو!

    کد خبر :452891

ویسنت فاکس کوئسادا، رئیس جمهور اسبق مکزیک پاسخ توئیت اخیر دونالد ترامپ را که در آن خود را “من بیچاره” و “تک و تنها در کاخ سفید” توصیف کرده بود، داده و نوشت: “توی بیچاره، کوچولوی نازنازی من”!

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اخیرا در توئیتی در روز کریسمس گلایه کرد از این که در کاخ سفید تک و تنها منتظر دموکراتها برای توافق کردن بر سر طرح احداث دیوار در مرز با مکزیک نشسته است.

ترامپ در این توئیت خود تصریح کرد: من بیچاره تک و تنها در کاخ سفید هستم و منتظر دموکراتها تا بیایند و بر سر امنیت مرز که بسیار نیازمند آنیم توافق کنند. از یک مقطعی به بعد این عدم تمایل دموکراتها برای توافق هزینه‌اش برای کشور بیشتر از بودجه خود دیواری که ما درباره‌اش صحبت می‌کنیم خواهد شد. عجب دیوانگی!

فاکس کوئسادا که یکی از مخالفان سر سخت اظهارات ترامپ است، به شکلی تمسخر آمیز جواب این توئیت ترامپ را داد و نوشت: ” توی بیچاره، کوچولوی نازنازی من”.

او در این توئیت به طعنه رئیس جمهور آمریکا را به خاطر پیش بینی این که دموکراتها طرح او را برای ساخت دیوار در مرز قبول خواهند کرد ساده لوح خوانده است.

ویسنت فاکس، رئیس جمهور اسبق مکزیک از زمانی که ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا شده مرتبا پاسخ توئیت‌های او را داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید