غوغایی که «آکوامن» درهالیوود به پا کرد

    کد خبر :452844

فروش کلی «آکوامن» از مرز ۵۰۰ میلیون دلار گذشت.

فیلم اَبَر قهرمانی «آکوامن» ساخته «جیمز وان» با بازی درخشان «جِیسون موموآ» تنها در روز دوشنبه ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار در سینماهای آمریکا فروش کرد و در چهار روز اکران ۸۳ میلیون دلار کسب کرد.

این فیلم رقبایی قدرتمند همچون «بازگشت مِری پاپینز» از کمپانی دیزنی و «بامبلبی» از پارامونت دارد که این دو فیلم نیز تا اینجا در گیشه موفق بوده‌اند.

«بازگشت مری پاپینز» با بازی «امیلی بلانت» و «لین منوئل مِرِندا» تنها در روز دوشنبه توانست ۶ میلیون دلار بدست آورد. این فیلم که ادامه فیلم اول این مجموعه که در سال ۱۹۶۴ ساخته شده است، از چهارشنبه که اکرانش آغاز شده توانسته ۳۹ میلیون دلار از گیشه بدست آورد. «بازگشت مری پاپینز» با بودجه تولید ۱۳۰ میلیون دلاری باید مخاطبان را به سالن‌های سینما بکشاند تا ابتدا بتواند سرمایه نسبتا سنگین فیلم را از فروش بلیت کسب کند و سپس به سوددهی برسد.

«بامبلبی» با بازی «هِیلی استِینفلد» و «جان سینا» در روز دوشنبه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش داشت و در چهار روز اکران نیز به رقم ۲۵ میلیون دلاری رسید.

این روزها که شلوغ‌ترین روزهای سینما محسوب می‌شود شاهد ثبت رکوردی جدید بود. فروش بلیت در آمریکای شمالی در هفته گذشته به رقم ۱۱ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار رسید و رقم سال ۲۰۱۶ را که ۱۱ میلیارد و ۳۸۲ میلیون دلار بود را با یک میلیون دلار بیشتر، پشت سر گذاشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید