بسته آموزشی محیط زیست ویژه مربیان کودکان پیش دبستانی رونمایی می‌شود

    کد خبر :452769

مدیر کل دفتر آموزش محیط زیست گفت: بسته آموزشی پیش دبستان شامل دو عنوان کتاب مبانی آموزش محیط زیست و مشارکت خانواده و کتاب کار و راهنمای آموزش محیط زیست ویژه مربیان و خانواده کودکان پیش دبستان هفته آینده رونمایی می شود.

آرش یوسفی گفت: در مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برگزیده سازمان حفاظت محیط زیست که مقرر است روز شنبه ۸ دی ماه برگزار شود، از بسته آموزشی ویژه مربیان کودکان پیش دبستانی شامل دو عنوان کتاب رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا وی تدوین و انتشار کتاب مبانی آموزش محیط زیست و مشارکت خانواده و کتاب کار و راهنمای آموزش محیط زیست را حاصل دانش، خرد، تجربه و تعامل ارزنده اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، جمعی از کارشناسان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و همکاران دفتر آموزش محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست دانست و گفت: مراحل تدوین این کتاب طی مدت سه سال به طول انجامید و بتازگی در ۵۰۰۰ نسخه توسط انتشارات مدرسه به چاپ رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، وی با اشاره به اینکه طلایی‌ترین زمان آموزش و یادگیری، دوران کودکی است،اظهارکرد: هدف از تولید و انتشار این دو عنوان کتاب، آموزش مربیان و خانواده‌های کودکان پیش‌دبستانی است تا در آینده نسلی آگاه، مسئولیت‌پذیر و علاقه‌مند به محیط زیست تربیت شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید