پنام تاش: کمبود اسپانسر بزرگترین مشکل واترپلو است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۰۵
    کد خبر :452735

سرمربی تیم واترپلوی سایپا گفت: به نظر من کمبود اسپانسر در جریان برگزاری مسابقات مهمترین مشکل واترپلو است.

مهدی پنام تاش در مورد شرایط تیمش در رقابت های لیگ برتر واترپلو و پیروزی برابر نفت و گاز گچساران در مرحله دوم بیست و هشتمین دوره لیگ برتر واترپلو اظهار داشت: لیگ برتر امسال حدود یک ماه است که شروع شده و ما برای حضور در این مسابقات تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: در دور اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم بسیار پرقدرت و جنگنده ظاهر شویم. امروز هم به مصاف نفت و گاز گچساران رفتیم و با همت بازیکنان توانستیم یک پیروزی قاطع کسب کنیم. باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که تا آخر فصل همین روند را حفظ کنیم. فردا هم باید به مصاف تیم قدرتمند نفت امیدیه برویم که کار بسیار سختی داریم.

سرمربی تیم واترپلوی سایپا درخصوص شرایط کلی لیگ امسال خاطرنشان کرد: بعد از مدالی که واترپلو بعد از سال ها در بازی های آسیایی کسب کرد انتظار می رود توجهات بیشتر به سمت این رشته بیاید. لیگ ما امسال هم مانند سال های گذشته شرایط خوبی دارد و تیم های نسبتاً سرمایه گذاری خوبی کرده اند، اما توقعات بالا است و به نظر من شرایط بازهم باید بهتر شود.

به گزارش فارس ،پنام تاش تیم های امیدیه، رعدپدافند و دانشگاه آزاد را رقبای اصلی تیمش برای رسیدن به قهرمانی دانست و گفت: مسابقات را نمی توان پیش بینی کرد، اما برخی تیم ها شرایط بهتری نسبت به بقیه دارند. ما فردا با تیم پر قدرت امیدیه باید روبرو شویم. شک ندارم که آنها برای پیروزی وارد زمین خواهند شد، اما ما هم هدفی جز کسب پیروزی نداریم و به همین دلیل شاهد دیدار جذابی خواهیم بود.

وی درمورد مهمترین مشکلات واترپلو تصریح کرد: به نظر من کمبود اسپانسر در جریان برگزاری مسابقات مهمترین مشکل است. شک ندارم اگر واترپلو چند اسپانسر مانند سایپا داشته باشد، می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. وجود اسپانسرها در هر رشته ای موجب ایجاد تحول می شود و واترپلو هم از این موضوع مستثنا نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید