مجری محبوب تلویزیون، مدیر سیرک شد!

    کد خبر :452562

حمید گلی از ایفای نقش در یک نمایش اجتماعی ویژه مخاطب بزرگسال خبر داد.

حمید گلی یکی از سه عمو‌ی فیتیله‌ای این روز‌ها با نمایش «مردی به نام اوهه» روی صحنه است. وی در خصوص نقش خود در این نمایش ، گفت: بازی در این نمایش را به خاطر حضور نویسنده ای خاص که در لهستان و بعد در فرانسه زندگی کرده، پذیرفتم. این اثر نمایشی با رویکرد اجتماعی و سیاسی است.

وی افزود: من در این نمایش نقش مدیر یک سیرک را ایفا می کنم. این شخصیت سعی دارد بر نظر دیگران تاثیر بگذارد؛ آن هم از طریق هنر (شعر، موسیقی و …) که خودش آن را می سازد. کارگردان می‌خواست مقداری جریان فانتزی کار بالا برود که تلاش کردیم در لباس، گریم و… به این جریان نزدیک شویم.

این هنرمند در خصوص همکاری خود با بهرام سروری نژاد اظهار کرد: او تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته نمایش است. دوستی ما به سال‌ها قبل برمی گردد که در یکی دو مجموعه با هم کار کردیم و تا امسال فرصت همکاری پیش نیامد. تا اینکه در این نمایش فرصتی برای همکاری دست داد.

گلی در خصوص درج رده سنی +۱۴ در تبلیغات این نمایش بیان کرد: یکی از دلایل، حضور من و آقای فروتن در این نمایش است؛ احتمال دادیم ممکن است مخاطبان فکر کنند این نمایش یک کار کودک است و بچه ها را با خود بیاورند. در صورتی که این نمایش برای بزرگسالان است و موضوع آن اجتماعی و سیاسی است.

بازیگر نمایش «مردی به نام اوهه» با بیان اینکه این نمایش اولین کار بزرگسالش نیست، گفت: در گذشته هم کار برای بزرگسالان داشتم؛ ولی به این دلیل که فاصله کار‌های بزرگسال من زیاد بوده، همه فکر می کنند اولین کار من برای مخاطب بزرگسال است. اولین کاری که برای بزرگسالان انجام دادم، به کارگردانی هرمز هدایت در نمایش «چایخانه باغ پریان» بود که فکر می‌کنم در جشنواره ۷۲ یا ۷۳ اجرا شد. همچنین شروع کار نمایش خیابانی ام همراه با آقای فروتن با نگاه نقد اجتماعی بود.

گلی در پایان در خصوص برنامه‌های هنری آتی خود بیان کرد: در حال حاضر با مریم کاظمی مشغول تمرین یک نمایش هستیم. همچنین فاز یک سریالی به نام «دوقلو‌ها» انجام شده و منتظریم منابع مالی فاز دوم آن تامین شود تا ببینیم می‌شود آن را شروع کرد یا نه.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید