افشای مجدد اطلاعاتی پیرامون اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView با دوربین پنج‌گانه

    کد خبر :452560

از زمانی‌که کمپانی HMD Global نماد تجاری PureView را از واحد موبایل میکروسافت خریداری کرد؛ طرح شایعات در خصوص اسمارت‌فون دوربین‌دار جدید کمپانی با برند محبوب نوکیا مجددا آغاز شده است. با این‌حال اخیرا مشخص شده که دستگاه مذکور نوکیا 9 PureView نام دارد.

براساس پیش‌بینی‌ها نوکیا 9 PureView مجهز به سیستم دوربین پنج‌گانه خواهد بود. ماه گذشته تصویری 3 بعدی از کاور پشتی این هندست منتشر شد که ظاهرا طرح‌ اولیه دستگاه در آن مقطع زمانی را نمایش می‌داد. اما تصویر جدیدی که اخیرا بر روی اینستاگرام منتشر شده ظاهرا متعلق به الگوی نهایی محصولی است که کمپانی HMD در آینده نزدیک می‌تواند از آن رونمایی کند. در کنار این تصویر، کاربر اینستاگرام برخی مشخصات سخت‌افزاری گوشی را نیز به اشتراک گذاشته است. بر این اساس نوکیا 9 PureView از پردازنده اسنپ‌دراگون 845، نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 18:9، حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی، باتری 4150 میلی‌آمپرساعتی، دوربین پشتی پنج‌گانه و دوربین سلفی منفرد بهره خواهد برد.

سیستم دوربین نوآورانه مطمئنا به‌عنوان مشخصه شاخص این هندست قلمداد خواهد شد. اما استفاده از تراشه قدیمی‌تر اسنپ‌دراگون احتمالا با انتظارات کاربران در سال 2019 هماهنگی چندانی نخواهد داشت؛ به ویژه آن‌که تولیدکنندگانی نظیر لنوو و وان‌پلاس از تصمیم خود مبنی بر عرضه دستگاه‌هایی با تراشه جدید اسنپ‌دراگون 855 خبر داده‌اند. در حال حاضر زمان رونمایی احتمالی از نوکیا 9 PureView مشخص نشده است؛ اما معرفی این هندست می‌تواند به رویدادهای آینده CES و کنگره جهانی موبایل موکول شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید