آغاز نام‌نویسی مسابقات حفظ موضوعی قرآن در فرهنگسرای گلستان

    کد خبر :45194

فرهنگسرای گلستان اولین دوره مسابقات حفظ موضوعی قرآن کریم خود را با عنوان «نورباران» ویژه گروه سنی ۷ تا ۹ سال برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان با توجه به ضرورت آشنایی کودکان و دانش آموزان با قرآن کریم و در راستای تحقق منویات و مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسابقات حفظ موضوعی آیات قرآن کریم «نورباران» را ویژه دختران و پسران در دوره سنی به صورت شفاهی و در بین کو دکان و نوجوانان گروه سنی بین 7 تا 9 سال برگزار می‌کند.

کودکان و نوجوانان و خانواده‌های علاقه‌مند برای شرکت فرزندانشان در این طرح قرآنی می‌توانند از 5 تیرماه همزمان با عید سعید فطر تا 31 تیرماه با در دست داشتن کپی کارت ملی و پرکردن فرم ثبت‌نام به فرهنگسرای گلستان و خانه‌های فرهنگ منطقه هشت و نیز تمام پایگاه‌های تابستانی مدارس مقاطع  ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 8 مراجعه کنند.

منبع مسابقات این طرح قرآنی آیات موضوعی و قرآن مجید است که به صورت بروشور به همت فرهنگسرای گلستان تهیه شده است و به صورت رایگان  در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد؛ مسابقه ویژه دختران دوشنبه  2 و 3 مردادماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و مسابقه ویژه پسران 4 و 5 مردادماه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز اولین دوره از مسابقات قرآنی «نورباران» 12 مردادماه همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) در سالن اجتماعات فرهنگسرای گلستان برگزار خواهد شد و به سه نفر برگزیدگان اول هر رده سنی 150 هزارتومان کمک هزینه تحصیلی به همراه لوح تقدیر، سه نفر برگزیده دوم هر رده سنی 100 هزار تومان کمک هزینه تحصیلی به همراه لوح تقدیر و به نفرات برگزیده سوم هر رده سنی 50 هزار تومان کمک هزینه تحصیلی به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه مسابقه «نورباران» به آدرس نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک، فرهنگسرای گلستان، طبقه دوم، معاونت  آفرینش و اجرا مراجعه نموده یا با شماره تلفن 77815173 تماس حاصل کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید