طرح تحول سلامت صرف افزایش درآمد پزشکان شد

    کد خبر :451860

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: طرح تحول سلامت برای برخی از پزشکان متخصص نان روغنی داشت.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، درباره اجرایی طرح تحول سلامت، اظهارداشت: طرح تحول سلامت برای برخی از پزشکان متخصص درشرایطی نان روغنی داشت که طرح مذکور، قطره آبی نیز برای مردم در بر نداشته است که این امر بسیار تامل برانگیز است.

وی با بیان اینکه سرمردم در طرح تحول سلامت بی کلاه ماند تصریح کرد: طرح تحول سلامت بیش از هر مسئله‌ای صرف افزایش درآمد پزشکان شد.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: از ابتدای اجرایی طرح تحول سلامت،مشخص بودکه این طرح بدون پشتوانه کارشناسی شده عملیاتی شده است و به نوعی پول ریختن است و از همین رو متاسفانه کار زیر ساختی و زیر بنایی در بیمارستان ها در حوزه سلامت نیز انجام نشده است.

به گزارش مهر، وی افزود: طرح تحول سلامت می بایست با پشتوانه و راهکارهای کارشناسی شده اجرا می‌شود تا بیماران بتوانند خدمات درمانی بهینه ای دریافت کننداما متاسفانه طرح تحول سلامت تبدیل به یک چاه ویل در حوزه سلامت شده است که کارایی مناسبی برای بیماران ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، یادآورشد: طرح تحول سلامت نبایدبه نوعی اجرایی شودکه تنها افزایش درآمد برای پزشکان در برداشته باشد بلکه باید این طرح بر محور خدمات رسانی به بیماران در حوزه های مختلف درمانی اجرایی می شودتا بیماران از شرایطی اجرایی طرح مذکور رضایت کامل را داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید