جهانی: جایگاه تک رقمی برای نفت آبادان خوب است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۳۱
    کد خبر :451647

مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان، گفت: از الان نمی‌توان جایگاه تیم را در پایان فصل پیش‌بینی کرد اما جایگاه تک رقمی برای ما خوب است.

نفت آبادان با کسب 16 امتیاز کار خود را در نیم فصل اول با قرار گرفتن در رده یازدهم به پایان رساند.

میلاد جهانی مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان در مورد عملکرد این تیم در نیم فصل اول صحبت‌های زیر را انجام داد.

عملکرد نفت آبادان را در نیم فصل اول چطور دیدید؟

بازی‌ها را خوب شروع کردیم اما در ادامه با بدشانسی رو به رو شدیم. در خیلی از بازی‌ها می‌توانستیم نتیجه بگیریم اما اینطور نشد. باید منتظر نیم فصل دوم باشیم تا با جذب بازیکن بهتر از نیم فصل اول نتیجه بگیریم.

نفت آبادان نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشت. این مسئله چقدر روی عملکرد تیم‌تان تاثیر گذاشت؟

این هم یکی از عوامل مهمی بود که کار ما را در شروع لیگ سخت کرد. بسیاری از بازیکنان را در اختیار نداشتیم به همین دلیل تا این بازیکنان با هم هماهنگ شوند زمان برد. در شروع کار به همین دلیل نتیجه نگرفتیم.

در خیلی از مسابقات به تساوی رسیدید. دلیل این اتفاق چیست؟

ما خیلی مهره هجومی نداریم و بیشتر بازیکنان ما خصوصیات دفاعی دارند. این مسئله به عاملی برای کم گل خوردن تبدیل شد. فکر می‌کنم مهمترین دلیل این مسئله کمبود بازیکنان هجومی است.

شرایط مالی نفت چطور است. تیم به خوبی حمایت می‌شود؟

مشکلات مالی تا به الان نداشتیم و پرداخت ها سر موعد بوده است. در مورد حمایت هم آبادان نیاز به تعریف ندارد. هواداران ما بسیار پر شور هستند. شاید در برخی از بازی‌ها که عقب بودیم و در نهایت به تساوی رسیدیم دلیلش حمایت هواداران بود که ما را با تشویق‌های خوب خود به بازی باز گرداندند.هواداران لطف زیادی هم نسبت به من دارند و همواره من را مورد حمایت قرار دادند.

چه ارزیابی از نیم فصل دوم داری؟

فاصله تیم‌ها در جدول خیلی کم است و با یک برد چند پله جایگاه تیم‌ها تغییر می‌کند. کسب رتبه تک رقمی برای ما بسیار خوب است. البته الان برای پیش بینی زود است اما ما الان به دنبال کسب رتبه تک رقمی هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید