جواد منافی: فوت استانکو به شدت ناراحتم کرد،قوچا‌ن‌نژاد به درد پرسپولیس می‌خورد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۵۶
    کد خبر :450920

جواد منافی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من خاطرات خوبی از کار کردن با استانکو دارم و خبر فوت این مربی برایم بسیار ناراحت‌کننده بود.

جواد منافی  با ابراز تأسف از درگذشت استانکو، سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی گفت: من خاطرات خوبی از کار کردن با استانکو دارم. بدون شک او یکی از بهترین مربیان خارجی در تاریخ فوتبال ایران است. در بازی‌های آسیایی هیروشیما بازی‌های خوبی را برای این مربی انجام دادم و بعد از مصدومیت هم دو ماه در کرواسی در کنار استانکو و خانواده‌اش بودم. فوت استانکو به شدت ناراحتم کرد. هیچ وقت کار کردن با این مربی را فراموشش نمی‌کنم.

به گزارش تسنیم ،وی درباره وضعیت فعلی پرسپولیس و اضافه شدن چند بازیکن به این تیم تصریح کرد: پرسپولیس با وجود مشکلاتی که داشت، در نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفت، ولی کار این تیم در نیم‌فصل دوم سخت‌تر است. پرسپولیس باید در سه جام بجنگد و جدا از چهار بازیکنی که از قبل به تیم اضافه شده‌اند، باز هم به بازیکن جدید نیاز دارد. پرسپولیس باید در خط دفاع و خط حمله خودش را تقویت کند و قطعاً با نظر برانکو بازیکنان خوبی به تیم اضافه خواهند شد.

منافی در مورد اینکه پرسپولیس به احتمال فراوان رضا قوچان‌نژاد را جذب خواهد کرد، گفت: قوچان‌نژاد فوتبالیست خوب و باشخصیتی است که تجربه بین‌المللی دارد. قوچا‌ن‌نژاد به درد پرسپولیس می‌خورد و امیدوارم در صورت حضور در این تیم، روزهای خوبی را برای خودش و پرسپولیس رقم بزند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید