در دیدار با مدیرعامل انستیتو جهانی بسته‌بندی تاکید شد

ضرورت بازیافت مواد استفاده شده در بسته‌بندی کالا

    کد خبر :450829

مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط‌ زیست در دیدار با مدیر عامل انستیتو جهانی بسته بندی بر ضرورت کاهش استفاده از تولیدات با بسته‌بندی حجیم و بازیافت مواد استفاده شده در بسته‌بندی کالا تاکید کرد.

علی مریدی درباره دیداربا کیشان سینگ – مدیر عامل انستیتو جهانی بسته‌بندی- گفت: در این دیدارکه افشین فخر – دبیر انستیتو بسته‌بندی ایران – نیز حضور داش، بر انتقال تجربه‌های جهانی در خصوص کاهش استفاده از تولیدات با بسته‌بندی حجیم و بازیافت مواد استفاده شده در بسته‌بندی کالا به منظور صرفه‌جویی در منابع و کاهش پسماند به کشور تاکید شد.

وی افزود: مواد قانونی حمایت از صنایع بازیافت و مشوق‌های کاهش پسماند از مبداء برای تولیداتِ با پسماند کمتر از سوی دفتر آب و خاک در این نشست تشریح شد.

به گزارش ایسنا مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست ابراز امیدواری کرد که صنایع بتوانند با اعمال مدیریت سبز بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند.

کیشان سینگ – مدیرعامل انستیتو جهانی بسته بندی نیز به همکاری بین بخشی در کشورها ذیل مثلث دولت، صنایع و افراد جامعه برای کاهش و بازیافت محصولات مختلف اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط‌ زیست، افشین فخر – دبیر انستیتو بسته بندی ایران – نیز گفت: در این جلسه طرفین بر همکاری میان انستیتو بسته‌بندی ایران و انجمن بسته‌بندی جهانی جهت تدوین برنامه عملیاتی در راستای مدیریت پسماندها و بسط دانش و تبادل تکنولوژی تاکید کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید