لنوو ایرپاد جدیدی با الهام از برند ThinkPad معرفی کرد

    کد خبر :450725

برند تینک پد یکی از برندهای شناخته‌‌شده‌ی دنیای دیجیتال است، حال لنوو سعی کرده تا محصولی جدید را با این برند راهی بازار کند که ایربادی بلوتوث با الهام از برند لپتاپ‌های ThinkPad است.

بیش از دو دهه است که لپ تاپ‌های ThinkPad محبوب و شناخته‌شده هستند. Lenovo چندین بار تلاش کرده است از این نام تجاری در محصولاتی غیر از لپ‌تاپ‌های خود، مانند تبلت‌های اندرویدی، استفاده کند که به نتایج متفاوتی منجر شده است. در حال حاضر این شرکت با الهام از برند تینک پد، یک ایرباد بلوتوث به نام Thinkplus Pods One در چین معرفی کرده است.

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از نسخه‌ی ترجمه‌شده‌ی صفحه‌ی معرفی این محصول، ایرباد جدید دارای استاندارد ضدآب IPx5، خاصیت ضدعرق، طراحی دورنگ، سه عدد گوش‌گیر، باتری با عمر ۱۰ ساعت (۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت) و امکان پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی ۵ است. این محصول همچنین از یک واحد صوتی ترکیبی دوگانه‌ی ۶ و ۱۳ میلی‌متری بهره می‌برد.

این ایرباد در دو نسخه‌ در دسترس خواهد بود: سیاه با رگه‌های قرمز یا قرمز با رگه‌های سیاه. به‌غیر از لوگوی حک‌شده در کنار، هیچ نشان دیگری که Thinkplus Pods One را به مفهوم رایانه‌های ThinkPad مرتبط کند، وجود ندارد.

به‌نظر می‌رسد هم‌اکنون Thinkplus Pods One تنها در چین در دسترس بوده و قیمت آن ۲۹۹ یوان، یا حدود ۴۳.۲۹ دلار است. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از اینکه چه زمانی ممکن است این ایربادهای جدید وارد بازار سایر کشورها شوند، وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید