جلیقه‌زردها خطاب به یورونیوز: به اینجابازگشته و طوفان می‌کنیم

    کد خبر :450126

معترضان به اوضاع اقتصادی فرانسه و سیاست‌ های رئیس جمهوری این کشور خطاب به یورونیوز اعلام کردند: به این ساختمان بازگشته و طوفان به پا می‌کنیم.

گروهی از معترضان به اوضاع اقتصادی فرانسه و سیاست‌ های دولت امانوئل ماکرون رئیس جمهوری این کشور موسوم به جلیقه زردها غروب دیروز در مقابل درب اصلی ساختمان یورونیوز در شهر «لیون» تجمع کردند.

بر اساس اعلام این رسانه، معترضان پس از اینکه اجازه نیافتند وارد ساختمان شوند، بیرون در ماندند و ساعتی بعد نیز محل را تَرک کردند؛ اما اعلام کردند که در این ساختمان طوفان به پا خواهند کرد.

آنها تلفنی به خبرنگاران یورونیوز اعلام کردند که بنا داشتند وارد ساختمان شده تا بتوانند پاسخ درستی به دروغ‌ هایی بدهند که رسانه‌ ها در روزهای اخیر به آن می‌ پردازند.

جلیقه‌زردها همچنین اعلام کردند: ما بازخواهیم گشت و در این ساختمان طوفان به پا خواهیم کرد.

این درحالیست که بر اساس تصاویر مخابره شده توسط برخی رسانه ها، اعتراضات مردمی دیروز در فرانسه از سوی معترضان به اوضاع اقتصادی کشورشان و سیاست‌ های دولت امانوئل ماکرون رئیس جمهوری این کشور موسوم به جلیقه زردها در برخی نقاط برای ششمین هفته متوالی برگزار شد.

به گزارش راشاتودی، در پاریس پایتخت فرانسه پلیس این کشور دیشب به شدت با معترضان درگیر شده و در تلاش برای سرکوب تظاهرات از باتوم و اسپری فلفل و گاز اشک آور استفاده کرد.

به گزارش مهر ، به گزارش این رسانه، بیش از ۱۰۰ معترض فرانسوی در ششمین شنبه سیاه توسط پلیس فرانسه بازداشت شدند.

پلیس حدود ۳۰ نفر را هم به اتهام «تجمع برای ارتکاب خشونت» مورد بازجویی قرار داد.

در شهرهای دیگر فرانسه از جمله «نانت» نیز معترضان به خیابان ها آمدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید