کالین: اسرائیل نمی‌تواند بر سیاست اشغالگرانه خود سرپوش بگذارد

    کد خبر :450107

سخنگوی نهاد ریاست جمهوری ترکیه تصریح کرد: اسرائیل نمی‌تواند بر سیاست اشغالگرانه خود سرپوش بگذارد.

ابراهیم کالین سخنگوی نهاد ریاست جمهوری ترکیه امروز یکشنبه با انتشار مطلبی در توئتیر خود اعلام کرد: اسرائیل نمی تواند به هیچ وجه بر سیاست‌های اشغالگرانه و ظالمانه خود سرپوش بگذارد.

سخنگوی نهاد ریاست جمهوری ترکیه در این خصوص نوشت: نخست‌وزیر اسرائیل بار دیگر از شنیدن سخنان برحق رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه ناراحت شده است. نتانیاهو از آنجا که تحت بازجویی پلیس اسرائیل قرار دارد، دچار مشکلات فراوانی است.

ابراهیم کالین در ادامه تصریح کرد: او می کوشد توجه مردم را منحرف سازد؛ اما بیهوده تلاش می کند. نمی توانند صدای رئیس جمهور ما را ساکت کنند.

به گزارش مهر، این در حالی است که حزب حاکم «عدالت و توسعه» ترکیه نیز ساعاتی پیش اعلام کرد: نتانیاهو که در داخل با اتهام فساد روبرو است تلاش می کند تا جامعه جهانی را اداره کند!

این در حالیست که روز گذشته سران ترکیه و رژیم صهیونیستی انتقادات تندی را علیه یکدیگر اعلام کردند.

اردوغان در انتقاد از رفتار رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‎ها به مردمی که روی زمین افتاده‌اند، حمله می‌کنند و آنها را هدف ضرب و شتم قرار می‌دهند. در حقیقت آنها فقط مردان را نمی‌زنند، بلکه زنان و کودکانی هم که زمین می‌افتند مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. اما اگر جرات دارند با ما طرف شوند. ما به عنوان مسلمانان با آنها مقابله می‌کنیم و درسی (فراموش نشدنی) به آنها خواهیم داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید