کولی: بازی استقلال – ذوب‌آهن، بهترین روز زندگی‌ام بود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۲۱
    کد خبر :450056

میگوئیل کولی، مربی جامائیکایی تیم فوتبال استقلال کار کردن در کنار وینفرد شفر را بی‌نظیر توصیف کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت باشگاه استقلال، میگوئل کولی دستیار وینفرد شفر، درباره موضوعات مختلف‌ صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر مشاهده می‌کنید:

* استقلال شروع خوبی در ابتدای فصل نداشت، اما با مرور زمان بهتر شد و نیم فصل را خوب به پایان رساند.

بله، شروعی که می‌خواستیم را نداشتیم، اما هرچه گذشت بهتر و بهتر شدیم و با تمرینات بیشتر، بازیکنان با یکدیگر هماهنگ‌تر از قبل شدند و فلسفه و تفکرات کادرفنی و سرمربی را درک کردند. ما تعداد زیادی بازیکن جدید از تیم‌های دیگر داشتیم که باید سبک فوتبال استقلال را یاد می‌گرفتند و با بازی کردن در تیم ما کنار می‌آمدند. همه تلاش کردند و خوشحالیم که بعد از شروع بد، پایان خوبی در نیم فصل داشتیم و باید در نیم فصل دوم بهتر باشیم.

* این مسیر چگونه طی شد؟

ذهنیت‌ها بسیار بهتر شد. وینفرد شفر، روحیه تیمی و ذهنیت برتر و برنده را به تیم اضافه کرد و این کار فوق العاده بود. از نظر روحی و روانی و انگیزشی شرایط بهبود پیدا کرد و کادرفنی نیز همواره صادقانه با بازیکنان صحبت می‌کند و به آنها انگیزه می دهد. این موضوع به زمان نیاز داشت، اما اتفاق رخ داد. مدیریت باشگاه در کنار ما سخت تلاش کرد و همه با هم متحد بودیم تا به نتیجه‌ای که می‌خواهیم، دست پیدا کنیم. بازیکنان نیز برای رسیدن به این جایگاه میل زیادی داشتند.

* نقش هواداران استقلال در این مسیر چقدر بود؟

حضور هواداران در کنار استقلال بسیار فوق العاده است و یک فضای عالی را رقم می‌زند. وقتی همه در کنار یکدیگر هستیم و مانند یک خانواده عمل می‌کنیم، بهترین دستاوردها را خواهیم داشت.

* تجربه حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی برای شما چطور بوده است؟

وقتی ورزشگاه را آبی می‌بینم، مو به تنم سیخ می‌شود. وقتی ورزشگاه آبی باشد، با آن شور و هیجان و احساسات، بسیار عالی است. تجربه قدم زدن در این ورزشگاه، بی‌نظیر است. من تا به حال چنین فضایی را ندیدم. هواداران استقلال عاشق تیم و در روزهای سخت وفادار هستند. هواداران همیشه به ما کمک می‌کنند و امیدوارم آنها را خوشحال کنیم. آنها یار دوازدهم استقلال و بهترین هستند.

* تجربه کار کردن با وینفرد شفر در استقلال چطور بوده است؟

برای من یک تجربه بی‌نظیر و بسیار خوب است. اعضای کادرفنی ما به استقلال مانند یک شغل نگاه نمی‌کنند و کار کردن در این تیم برای ما یک شور و هیجان ویژه و علاقه قلبی است. در داخل زمین، رختکن، زمان بازی و تمرین همه کار خود را با علاقه انجام می‌دهند و همه می‌خواهند بهترین تیم را داشته باشند. کار کردن در استقلال برای من افتخار است.

* در این یک سال، روز های سخت و شیرین زیادی داشتی. بهترین و بدترین روزتان کدام بود؟

بازی با ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا در آزادی بهترین روز من بود. برد 3 بر یک ما بی نظیر بود و دوست دارم این فضا تکرار شود. ورزشگاه آن روز پر از هوادار بود و نفس در سینه حبس می‌شد. بدترین لحظه نیز شکست برابر سایپا در جام حذفی بود و نمی‌خواهم شبیه به آن را دیگر تجربه کنم.

* … و صحبت پایانی؟

خیلی خوشحالم که نیم فصل اول با موفقیت به پایان رسید. ما رویاهای بزرگی در سر داریم و همه بازیکنان و کادر فنی برای موفقیت تلاش می‌کنند. از حمایت‌های مدیر باشگاه ممنونم و با حمایت هواداران و تلاش، غیر ممکن برای استقلال معنی ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید