پیکسل 3 موفق به کسب امتیاز 101 از DxOMark شد

    کد خبر :449990

گوگل پیکسل ۳ امتیاز ۱۰۱ را از DxOMark کسب کرد و خود را رقیبی برای آیفون XR اپل معرفی کرد، چراکه امتیاز این دو گوشی یکسان است.

دوربین‌های گوشی‌های هوشمند هر روز بهتر می‌شوند. در حالی که می‌توان بخش اعظمی از عملکرد دوربین را به مشخصات سخت‌‌افزاری آن نسبت داد، اما نباید مشخصات نرم‌افزاری را نیز نادیده گرفت. این موضوع در مورد گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل صادق است.

پیکسل 3 گوگل توانست با دوربین تکی در پنل پشتی خود، امتیاز ۱۰۱ را از DxOMark کسب کند. با چنین امتیازی، شاید بتوان به‌جرات گفت که پیکسل ۳ گوگل، یکی از بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند با سنسور تکی دوربین دارد.

پیکسل ۳ با کسب امتیاز ۱۰۱، بالاترین امتیاز را در بین گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل از آن خود کرده است. گوگل پیکسل موفق به کسب امتیاز ۹۰ از DxOMark شد. همچنین، DxOMark به دوربین پیکسل ۲ گوگل امتیاز ۹۸ داده است. پیکسل ۳ گوگل در بخش عکاسی امتیاز ۱۰۳ و در بخش ویدئو، امتیاز ۹۸ را از آن خود کرد. جالب است بدانید امتیاز کسب‌شده‌ی پیکسل ۳ گوگل از DxOMark با امتیاز آیفون XR برابر است؛ پیشتر نیز گفته شده بود که آیفون XR امتیاز ۱۰۱ را از DxOMark گرفت. آیفون XR در بخش عکاسی موفق به کسب امتیاز ۱۰۳ و در بخش تصویربرداری ویدئویی موفق به کسب امتیاز ۹۶ شد. در میان دوربین‌های با دوربین تکی اصلی در پنل پشتی، پیکسل ۳ گوگل توانسته است بالاترین امتیاز را از آن خود کند. به‌صورت کلی، این گوشی هوشمند در جایگاه پنجم جدول امتیازات DxOMark قرار دارد. با مقایسه‌‌ی دوربین پیکسل ۳ و آیفون XR، انتخاب بین این دو دستگاه سخت‌تر می‌شود.

علاوه‌بر تست دوربین، DxO به برخی نقاط قوت و ضعف دوربین پیکسل ۳ در بخش عکاسی و فیلمبرداری پرداخته است. در وب‌سایت DxO، در بخش عکاسی به برخی جزئیات دقیق‌تر و مشخصات دوربین پیکسل ۳ گوگل از جمله بزرگنمایی تصویر، عکاسی با نوردهی نسبتا خوب، گستره‌ی دینامیکی و همچنین فوکوس اتوماتیک سریع اشاره شده است. در بخش فیلمبرداری نیز به ویژگی‌هایی همچون کاهش نویز، لرزش‌گیر، گستره‌ی دینامیکی فوکوس اتوماتیک سریع و قابل اعتماد اشاره شده است. پیکسل ۳ گوگل توانسته است در همه‌ی موارد، امتیاز خوبی را از آن خود کند.

پیکسل ۳ گوگل با وجود اینکه از سنسور تکی دوربین در بخش سخت‌افزاری بهره می‌برد، اما توانسته است رقابت خود را با رقبایی همچون هواوی پی 20 پرو و گلکسی نوت 9 ، در تست DxO حفظ کند. در نظر داشته باشید که DxO، گوشی هوشمند را براساس تنظیمات پیش‌فرض، تست می‌کند. این بدان معنی است که برخی ویژگی‌های اضافی همچون Night Sight که می‌توانند در بهبود عکاسی حتی در روشنایی روز تاثیرگذار باشند، در نظر گرفته نمی‌شوند. وب‌سایت DxOMark، اطلاعات دقیقی در مورد تست کامل دوربین پیکسل ۳ با توضیحات کامل منتشر کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید