اختصاص یک سوم اعتبار 3000 میلیاردی اوراق مشارکت برای نوسازی اتوبوس‌ و تاکسی پایتخت

    کد خبر :449850

اعضای شورای شهر تهران با اکثریت آرا با اختصاص یک سوم اعتبار 30 هزار میلیارد ریالی حاصل از فروش اوراق مشارکت به نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی موافقت کردند.

آرش حسینی میلانی در امروز جسله علنی شورای شهر تهران و در جریان بررسی کلیات طرح مجوز انتشار 30 هزار میلیارد ریال ارواق مشارکت برای اجرای طرح‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران گفت: وضعیت ناوگان اتوبوسرانی تهران از نظر فرسودگی در شرایط مطلوب نیست و تا پایان امسال بسیاری از آنها به سن فرسودگی می‌رسند.

وی افزود: 18 درصد آلایندگی ذرات کمتر از 2.5 میکرون، ناشی از اتوبوس‌های شرکت واحد است با وجود اجرایی شدن طرح معاینه فنی لازم است نوسازی این اتوبوس‌ها انجام شود.

وی ادامه داد: مشکل دیگر نیز ون‌های حمل نقل عمومی است که بسیاری از آنها به سن فرسودگی رسیدند اما شرکت‌های خودروسازی از نوسازی آنها عقب نشینی کردند. اگر شهرداری یک سوم این مبلغ را به نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی وتاکسیرانی اختصاص دهد اقدام ضروری برای کاهش آلودگی هوا وحفظ کیفیت خدمت رسانی را انجام داده‌ایم.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران با اکثریت آرا با پیشنهاد رئیس کمیسیون محیط زیست مبنی بر اختصاص یک سوم اعتبار 30 هزار میلیارد ریالی حاصل از فروش اوراق مشارکت برای نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی وتاکسیرانی موافقت کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید