سفر تابستانی به معتدل‌ترین بندر ایران با چاشنی خریدهای ارزان

    کد خبر :44954

یک مسئول سازمان میراث فرهنگی از مردم دعوت کرد تا در تابستان به “چابهار” به عنوان معتدل‌ترین بندر ایران سفر کنند تا در کنار ده‌ها مکان گردشگری دریایی و ساحلی از خریدهای ارزان این بندر اقیانوسی کشور نیز بهره مند شوند.

کامبیزمشتاق گوهری درباره تسهیلات به مسافران برای سفرهای تابستانی به استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در این استان مربوط به بندر چابهار است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سیستان و بلوچستان با تشریح و توصیف اقلیم بندر چابهار عنوان کرد: بندر چابهار به عنوان معتدل‌ترین بندر ایران در تابستان، همانند تعطیلات نوروز سفره میزبانی ویژه ای را برای مسافران از سراسر کشور پهن کرده است.

گوهری به برگزاری جلساتی برای ارائه تسهیلات در پایانه های بندری چابهار گریزی زد و خاطرنشان کرد: تمام تورهای مسافران به این بندر با هدف ساماندهی سفر تابستانی تحت پوشش تسهیلات قرار خواهند گرفت.

چابهار که به زبان بلوچی چَهبار می‌گویند یکی از شهرهای جنوب خاوری استان سیستان و بلوچستان است و تنها بندر اقیانوسی ایران محسوب می‌شود که در کرانهٔ دریای مکران و اقیانوس هند قرار دارد. لنگرگاه این بندر قابلیت پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما را دارد و از مناطق آزاد بازرگانی کشور است که این موقعیت باعث شده است مردم با انگیزه خرید با قیمت های ارزان به این بندر سفر کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید