علیخانی به تلویزیون می آید

    کد خبر :449358

احسان علیخانی برنامه جدیدی برای شب‌های زمستان طراحی کرده است که گفته می‌شود تا به حال نسخه مشابه‌ای نداشته است.

این مجری پر حاشیه که با گریه‌ها و ایجاد فضای احساسی برای بسیاری از مخاطبان آشناست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام آورده است: «ساعاتی است که خبری در حال انتشار و دست به دست شدن در فضای مجازی است که در آن به این موضوع اشاره شده که قرار است من با شبکه محترم و دوست داشتنی نسیم کار کنم.

لازم است این توضیح و تصحیح را درباره خبر مربوطه انجام بدهم که من و گروهم قرار نیست که در شبکه نسیم برنامه‌ای تولید و پخش کنیم و کار جدید من مربوط به شبکه سه می‌شود. باید بگویم که زمان پخش این برنامه جدید مشخص نیست و درحال حاضر با گروه در مرحله طراحی و ایده‌پردازی هستیم.» شنیده شده که تلاش احسان علیخانی و گروهش تولید برنامه‌ای با ساختار و محتوای جدید است که متفاوت با آثار قبلی این تهیه‌‌کننده و مجری است. به احتمال فراوان احسان علیخانی با برنامه‌ای به نام «عصر جدید» مهمان مخاطبان شبکه سه می‌شود. این برنامه در حوزه استعدادیابی خواهد بود و علاقه‌مندان به حوزه‌های ورزشی، سرگرمی، هنری و … می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. پیش از این، فروغی مدیر شبکه سه سیما در برنامه «حالا خورشید» از آغاز برنامه‌ای با اجرای علیخانی در زمستان امسال خبر داده بود. فروغی در این برنامه اظهار کرد: «احسان علیخانی با یک شوی استعدادیابی به شبکه سه می‌آید و احتمالا یکی، دو شب در هفته بعد از خبر ساعت ۲۲ پخش می‌شود.»

شبکه سه سیما دست به دامان سلبریتی‌ها شده است زمستان امسال در کنار برنامه‌های «حالا خورشید» با اجرای رشیدپور، «نود» با اجرای عادل فردوسی‌پور، مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار شاهد بازگشت احسان علیخانی با یک برنامه استعدادیابی خواهیم بود. گاهی این برنامه را با عنوان «قهرمان ایرانی» و زمانی هم به عنوان «عصر جدید» معرفی کرده‌اند. به هر حال نام این برنامه هنوز مشخص نشده است ولی محتوایش کاملا مشهود است.

البته خبرهایی از آغاز برنامه «هفت» با اجرای محمد حسین لطیفی هم به گوش می‌ٰرسد. حتی شایعاتی وجود دارد که اعلام می‌کند علیخانی غیر از این برنامه که نامش را بردیم برنامه دیگری هم با عنوان «حالا مهتاب» خواهد داشت. به نظر می‌ٰرسد این مجری تلویزیونی از چهره‌های منتخب مدیر جدید شبکه سوم سیما است. مدیر شبکه در برنامه «حالا خورشید» تاکید کرده بود که شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان بسیاری با دستور کار دشمنی با ایران در حال برنامه‌سازی هستند، در حالی که در تلویزیون فقط بیست، سی شبکه ملی توانستیم ایجاد کنیم که برنامه‌های برند دارند. او از حضور چهره‌های مشهوری مثل محمدرضا گلزار در مقام اجرا دفاع کرد و حضور آنها را باعث راحت‌تر ارتباط برقرار کردن مردم با برنامه دانست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید