نماینده سراوان را لایق حضور در خانه ملت نمی‌دانیم

    کد خبر :449069

یکی از اعضای بسیج دانشجویی گفت: متاسفانه امروز مقابل مجلس جمع شده ایم تا بگوییم که نماینده هتاک سراوان را لایق حضور در خانه ملت نمی دانیم

علیرضا کیا از اعضای بسیج دانشجویی در تجمعی که ظهر امروز در مقابل مجلس و در اعتراض به برخورد نماینده سراوان برگزار شد، با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در سال های اخیر اتحاد نامبارک علی لاریجانی و حسن روحانی مجلس را جایگاه خود ساقط کرده و منافع جناحی آقایان بر منافع ملی حاکم شده است.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم ادامه داد: امروز مجلس در رابطه با مشکلات مردم به همان اندازه مقصر است که دولت ناکارامد روحانی تقصیر دارد.

به گزارش فارس، کیا در ادامه با اشاره به برخورد نماینده سراوان با مامور گمرک هم تاکید کرد: تلخ تر از این موضوع فیلمی بود که از صحن غیرعلنی مجلس منتشر شد و ما امروز اینجا جمع شده ایم تا بگوییم که متاسفیم که به مردم پشت کردید، آقای لاریجانی متاسفیم که حرف از برخورد با کارمندی می زنید که از فحاشی یک نماینده مجلس فیلم گرفته است.ما اینجا جمع شده ایم تا بگوییم آقای لاریجانی جای مظلوم و ظالم را عوض نکنید.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ما نماینده هتاک سراوان را لایق حضور در خانه ملت نمی دانیم و خواستار پیگیری قاطع هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و تعیین تکلیف موضوع هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید