استاندار مطرح کرد؛

قطع درختان برای ساخت مونوریل زمخت کرمانشاه

    کد خبر :448898

استاندار کرمانشاه با ابراز تاسف از تصویب منوریل برای کرمانشاه، گفت: واقعا ناراحت کننده است که به جای آن درخت‌های زیبا یک سری ستون های بتنی و خشن و زمخت ساخته و سیمای شهر به هم ریخته شده، اما در نهایت چاره ای نیست وباید این پروژه که تا این مرحله از کار پیش رفته ادامه داده شود.

هوشنگ بازوند در گفت‌وگو با  ایسنا با اشاره به لزوم ساخت پروژه قطار شهری، گفت: باتوجه به مطالعات صورت گرفته و افزایش جمعیت و نیاز به یک سیستم حمل ونقل ریلی شهری، این پروژه باید هرچه سریعتر ساخته شود.

وی افزود: قطعا مطلوب ما برای شهری مثل کرمانشاه ساخت مترو بود، اما از آنجا که در ابتدا منوریل برای این شهر تصویب شد و بخشی از کارهای آن نیز صورت گرفته بود، باید این پروژه ادامه داده می‌شد که در نهایت مصوب شد ادامه آن بصورت پروژه قطار شهری باشد.

بازوند تصریح کرد: فاز ابتدایی این پروژه از میدان معلم(سه‌راه مسکن) تا میدان آزادی با توجه به ستون‌های احداث شده عمدتا بصورت روگذر خواهد بود و تنها در قسمت سه راه 22 بهمن تا میدان آزادی بصورت زیرزمینی ادامه مسیر داده خواهد شد.

وی در خصوص اظهار نظر برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه مبنی بر عدم اختصاص بودجه برای ادامه این پروژه، گفت: این اظهار نظرها کاملا شخصی است و اگر اعضای شورای شهر که برخی از آنها در همان دوره تصویب منوریل مجددا سرکار بودند می‌خواستند کاری کنند، باید همان موقع انجام می‌دادند و همان زمان مانع انجام این پروژه می‌شدند.

بازوند تصریح کرد: در حال حاضر بخش زیادی از کار فاز اول پروژه انجام شده و کسی نمی‌تواند مانع ادامه آن شود و این پروژه با قدرت ادامه داده می‌شود. بنده شاید به عنوان یک کارشناس روی این پروژه نظر مثبت یا منفی داشته باشم، اما به عنوان یک مدیر نظرم بر ادامه کار است و این پروژه باید ساخته شود و امکان برگشت آن وجود ندارد.

وی افزود: شورای شهر هم به هیچ عنوان نمی‌تواند جلوی این کار را بگیرد و اگر هر مصوبه ای در این زمینه بدهند آن را در شورای حل اختلاف رد می‌کنیم. خوشبختانه برای فاز دوم پروژه می توانیم ادامه مسیر را بصورت مترو انجام دهیم و فاز دوم پروژه بصورت زیرزمینی اجرا خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید