سامان قدوس، بازیکن ایران در جام ملت‌ها، غایب آمیان در ژانویه!

    کد خبر :448890

ستاره ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه به خاطر همراهی تیم ملی فوتبال کشورمان، غایب آمیان در رقابت‌های باشگاهی خواهد بود.

سایت le11amienois. در گزارشی عنوان کرد سامان قدوس یکی از بازیکنان تیم ملی ایران و کارلوس کی‌روش برای حضور در پیکارهای جام ملت‌های آسیا در امارات است.

از این رو نمی‌تواند برای مدتی به تیم باشگاهی خود کمک کند.

این رسانه عنوان کرد:قدوس در فهرست نهایی کی‌روش برای بازی‌های جام ملت‌هاست.این امر به منزله ضربه مهلک جدیدی بر تیم آمیان خواهد بود که به مدت یک ماه ستاره درجه یک خود را در خدمت نخواهد داشت.

*سامان، غایب مهم تیم فرانسوی در ماه ژانویه

این سایت در ادامه گزارش خود به این موضوع اشاره کرد پیکارهای جام ملت‌های آسیا از تاریخ 5 ژانویه تا یک فوریه در کشور امارات برگزار خواهد شد.

با توجه به این موضوع که قدوس عضو تیم ملی است، از این رو نمی‌تواند در مدت یادشده برای آمیان به میدان رود.

*باور سرمربی آمیان

سایت le11amienois. همچنین از کریستف پلیسیر، سرمربی آمیان نیز نقطه نظری در این ارتباط منتشرکرد و نوشت:سامان سفر خواهد کرد تا در جام ملت‌های آسیا حاضر باشد.او از 24 دسامبر وارد تمرینات تیم کشورش می‌شود.او مدت 2 سال است که پیوسته بازی می‌کند.در لیگ سوئد حضور داشت که زمان انجامش برعکس ما است.در تمام مسابقات ملی تیم ایران را همراهی کرده و اکنون امکان بازگشت او در اواسط فوریه مهیا خواهد بود.

به گزارش فارس، سرمربی آمیان در غیاب ملی‌پوش ایرانی و 2 بازیکن مصدومش امیدوار است در ایامی که مسابقات جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود، بتواند با روش‌های تاکتیکی متفاوت با تیمش در مسابقات لوشامپیونه نتیجه بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید