رسانه ویتنامی: ایران ما را نادیده نمی‌گیرد

    کد خبر :448881

یک رسانه ویتنامی نوشت: تیم ملی این کشور در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از سوی تیم نخست این قاره نادیده گرفته نخواهد شد.

هر چند رونالدو و یارانش در جام جهانی 2018 روسیه کار بسیار سنگینی برابر ایران پیش‌رو داشتند اما این تیم در جام ملت‌های 2019 آسیا ویتنام را نادیده نمی‌گیرد و نگاه از بالا به پایینی نخواهد داشت. احسان حاج‌صفی، بازیکن ایران نیز در مصاحبه‌اش با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته بود که در این رقابت‌ها هیچ حریفی از جمله ویتنام را دست‌کم نمی‌گیرند.

در ادامه این مطلب آمده است: طبق جدیدترین رده‌بندی ماهیانه فیفا تیم ملی فوتبال ایران با قرار گرفتن در جایگاه 29 جهان همچنان تیم نخست قاره آسیا است. این یک دستاورد قابل‌احترام برای تیمی است که در جام جهانی 2018 روسیه موفق بود. هر چند ایران از مرحله گروهی این رقابت‌ها صعود نکرد اما باعث شد که اسپانیا و پرتغال در طول بازی با این تیم دچار دشواری شوند. تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش در گروه D جام ملت‌های 2019 آسیا با تیم‌های ملی ویتنام، عراق و یمن قرار دارد. هدف ایران رسیدن به جام قهرمانی برای چهارمین بار است تا قدرت قاره‌ای خود را اثبات کند.

به گزارش تسنیم ،سایت 24 ویتنام درباره برنامه آماده‌سازی تیم ملی فوتبال این کشور نیز نوشت: شاگردان پارک هانگ سئو روی آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا متمرکز شدند و پس از بازی تدارکاتی با کره‌شمالی برای برپایی اردویی راهی قطر می‌شوند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام روز 22 دی‌ در امارات به مصاف هم می‌روند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید