ماجرای آزار یک دختر دبیرستانی در ماهشهر

  • حوادث
  • جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵
    کد خبر :447921

روابط عمومي آموزش و پرورش ماهشهر خوزستان درباره خبر تجاوز راننده مینی بوس مدرسه به يک دختر دبيرستانی توضیحاتی ارائه کرد.

بر اساس آیین‌نامه اجرایی حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس كه در تاریخ اول اردیبهشت‌‌ 1387 توسط هیأت وزیران به تصویب رسیده است، تأمین خودروها و رانندگان واجد شرایط، برای حمل و نقل دانش‌آموزان به ‌عهده مؤسسات یا شرکت‌های پیمانکاری به عنوان يك شخص حقوقي است و اين شركت ها موظفند ضمن قرارداد با نمايندگان آموزش و پرورش، از رانندگان داراي گواهي صلاحيت استفاده كنند.

راننده اصلي مینی بوس فوق الذكر بدون هماهنگي با آموزش و پرورش ماهشهر در آن روز از شخصی به عنوان راننده جايگزين استفاده كرده است و اين نيروي جايگزين هنگام مراجعت دانش آموزان به منزل و زمان پياده كردن آخرين فرد از سرويس، به قصد آزار و اذيت موجبات ترس و وحشت دانش آموز را فراهم كرده است.

خانواده دانش آموز پس از اطلاع از اين موضوع شكايتي تنظيم كرده و به مراجع ذي صلاح تحويل مي دهند كه در حال حاضر اين شكايت در حال طي كردن مسير قانوني است.

آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر به محض مطلع شدن از اين مسئله سريعا قراداد پيمانكار مورد نظر را لغو كرده و هم اكنون دو راننده متخلف نيز در بازداشت به سر مي برند.

در عين حال آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر با تنظيم شكايت عليه پيمانكار و دو راننده متخلف با جديت اين پرونده را پيگيری می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید