خودروسازان آلمانی با یکدیگر همکاری می کنند!

  • خودرو
  • جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۷
    کد خبر :447797

برای پیشرفت و فعالیت در بازارهای بزرگ جهانی بویژه آمریکا، اتحاد غیرمستقیم میان دو خودروساز همیشه رقیب آلمانی یعنی دایملر و بی ام و شکل گرفته است.

گفتن این موضوع سخت و باور آن سخت تر خواهد بود، اما در روزهای گذشته مقامات دو کمپانی خودروسازی “دایملر” و “بی ام و” چراغ سبز همکاری خود را برای فعالیت اصلی و گسترده در خاک آمریکا نشان داده‌اند و قرار است که سرمایه گذاری مشترک آنان از اوایل 2019 میلادی به طور رسمی آغاز شود.

البته ناگفته نماند که همکاری میان “دایملر” و “بی ام و” تنها برای سرویس‌ها و خدمات رسانی مبتنی بر سیستم حمل و نقل از جمله شرکت تاکسیرانی، سرویس‌های اشتراک گذاری اتومبیل، ایستگاه های شارژ، پارکینگ و… خواهد بود و این دو کمپانی خودروساز آلمانی به هیچ وجه در زمینه طراحی و توسعه اتومبیل با یکدیگر همکاری نخواهند کرد و همچنان رقیب یکدیگر در زمینه تولید و فروش اتومبیل در بازارهای جهانی به شمار خواهند آمد.

هر دو کمپانی خودروسازی “دایملر” و “بی ام و” به توافق سرمایه گذاری 50 درصدی رسیده‌اند و قرار است که دفتر مرکزی همکاری آنان در پایتخت کشور آلمان، یعنی شهر برلین باشد و چشم انداز آنان فعالیت در 31 شهر بزرگ بین المللی بویژه شهرهای آمریکا و استفاده از 20 هزار وسیله نقلیه مختلف باشد که در سرویس‌های مختلف حمل و نقل از جمله سرویس‌های تاکسیرانی خواهد بود.

پیرو این موضوع کمپانی خودروسازی دایملر در بیانه خود اعلام کرد که همکاری میان “دایملر” و “بی ام و” می‌تواند یک تجربه منحصربه فرد برای مصرف کنندگان و مشتریان اختصاصی ما در سراسر جهان فراهم کند تا کیفیت زندگی در کلان شهرها بهبود یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید