اولین عید فطر «حلب» پس از پنج سال

    کد خبر :44761

کودکان حلب برای اولین پس از پنج سال اولین عید فطر بدون حضور تروریست‌های تکفیری در شهرشان را جشن گرفتند و به بازی‌های کودکان خود در فضایی از آرامش و بدون هرگونه ترس و وحشت پرداختند.

عید فطر امسال در شهر حلب متفاوت از اعیادی است که مردم حلب طی پنج سال گذشته به استقبال آن رفته بودند، چرا که در عید امسال دیگر اثری از تروریست‌های تکفیری نیست که ارتش سوریه آنها را بیرون راند و از آنها جز نوشته‌ها وعبارت‌های طایفه‌ای کینه‌توزانه‌شان که دیوارها را پر کرده بود، اثری باقی نماند، تا امروز کودکان حلب بر فراز ویرانه‌های ناشی از پنج سال حضور تروریست‌های تکفیری بازی کنند و آغاز زندگی جدیدی را که مملو از امید و لبخند است، اعلام کنند.

تسنیم در گزارشی، تصاویری از خیابان‌های این شهر و حال و هوای عید فطر را منتشر کرده است، در این تصاویر ویرانی‌های به جای مانده از دوران اشغالگری تروریست‌ها به وضوح مشاهده می‌شود، همچنین دیوارنوشته‌های تروریست‌های جبهه النصره که خواستار برپایی آنچه به زعم و وهم خود خلافت اسلامی می‌خواندند.

اما امسال کودکان حلب در فضایی امن و آرامش ناشی از پاکسازی شهرشان از لوث تروریست‌های تفکیری به بازی‌های کودکانه و شادمانه خود می‌پردازند.

خاطر نشان می‌شود ارتش سوریه با همکاری همپیمانان اوایل سال جاری میلادی توانست شهر حلب را به طور کامل از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کند، تکفیری‌ها طی پنج سال بخش شرقی حلب را در اشغال خود داشتند و برای نشر و رواح افکار وهابی و تاریک خود تلاش می‌کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید