این کنسرت به یاد ناصر چشم آذر است

    کد خبر :447380

کنسرت نوستالژی عاشقانه‌های هنرمند فقید موسیقی پاپ «ناصر چشم آذر» با خوانندگی حمید حامی، مهدی یغمایی و گروه سون برگزار می‌شود.

عمران فروزش نوازنده سازهای کوبه‌ای که تاکنون با گروه های مختلفی همکاری داشته و همچنین نوازنده سازهای ضربی در بیش از ده‌ها آلبوم موسیقی منتشر شده، و افتخار همکاری در کنار استاد چشم آذر را داشته در گفتگو با «صبا» اظهار کرد: یکی از بزرگترین و دلچسب ترین افتخارات زندگیم همکاری با ایشان بوده است که به پیشنهاد دوست عزیز و هنرمندم خانم مهرناز دبیرزاده، برای همکاری با استاد ناصر چشم آذر به ارکستر ایستگاه دعوت شدم و حاصل این همکاری اجرای چندین کنسرت در تالار وحدت بوده است.

وی در خصوص «عاشقانه های ناصر چشم آذر » افزود: خوشحالم بار دیگر برای اجرای آثار استاد ناصر چشم آذر که بی شک جزء طلائی ترین آثار تاریخ موسیقی پاپ ایران است، با ارکستر ۴۰ نفره ای به رهبری آقای آرمین قیطاسی به روی صحنه می روم. این کنسرت توسط مؤسسه آوای دوران و به اهتمام همسر استاد چشم آذر، سرکار خانم شیرین احمدلو، در تاریخ ۱ و ۲ دیماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد و حمید حامی و مهدی یغمایی و گروه سون خوانندگان این کنسرت خواهند بود.

فروزش درباره فعالیت های موسیقی خود گفت: تاکنون با گروه های مختلفی همکاری داشته ام که نتیجه آن، حضور در کنسرت ها و فستیوال های متعدد و معتبر داخلی و خارج از کشور بوده است. افتخار نوازندگی در کنار بسیاری از اساتید موسیقی ایرانی را داشته ام و همچنین نوازنده سازهای ضربی در بیش از ده ها آلبوم موسیقی منتشر شده، بوده ام.

نوازنده توانا درباره مفهوم موسیقی توضیح داد: هنر، کلید سُل آفرینش است. هر جا که منطق جا می ماند و نیاز به تلطیف روح و جان باشد، بی شک هنر حرف اول و آخر را می زند و موسیقی پیشرو این معبر است. در حین فراگیری، اجرا و تدریس موسیقی به وضوح دریافته ام، موسیقی می تواند حضور فکرهای متضاد را به اشتراکی صمیمانه برساند و ناگزیر، یکی از بهترین راه های شفاف دیدن ارزش ها و احترام به آن ها، هنر است.

گفتنی است، کنسرت نوستالژی « عاشقانه‌های ناصر چشم آذر» ۱ و ۲ دی ماه در در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید