کرانچار: اردوی کیش در بهترین شرایط برگزار شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۹
    کد خبر :447364

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در آستانه دومین بازی برابر سوریه گفت: به عقیده من همه چیز در اردوی کیش در شرایط ایده آل بود و به واقع بهتر از این نمی‌توانست باشد.

کرانچار در خصوص دومین بازی تیم امید ایران مقابل سوریه اظهار داشت: ما بازی اول را با عملکرد و نتیجه خوبی تمام کردیم و حالا در آستانه دومین بازی شناخت خوبی نسبت به حریف داریم، همانطور که آنها هم تیم ما را می شناسند.

وی افزود: البته بدون تردید در بازی دوم تغییرات زیادی خواهیم داشت و می خواهیم به بازیکنان دیگر خودمان هم میدان بدهیم.

سرمربی تیم امید گفت: چند هدف مهم را دنبال می کنیم. اول اینکه روند بردها در بازی های دوستانه همچنان دنبال شود. دوم اینکه توانایی سایر بازیکنان را مورد ارزیابی قرار بدهیم و البته تردید نداریم که آنها هم نفرات با کیفیتی هستند. همچنین مسئله مهم این است که نمایش و نظم خوبی در زمین داشته باشیم.

کرانچار در ادامه بیان داشت: هدف بعدی مان این است که در برنامه های تهاجمی، هماهنگ و خطرساز ظاهر شویم و با بهترین عملکرد به خواسته‌های خودمان برسیم.

به گزارش مهر، وی در پایان پیرامون اردوی کیش گفت: به عقیده من بهتر از این ممکن نبود. وضعیت اقامت و تمرینات عالی بود همچنین شرایط ایده آل آب و هوایی به ما کمک کرد. می دانیم هوای سرد و بارندگی این روزهای تهران تمرینات را تحت تاثیر قرار می داد. اما در جزیره کیش شرایط ایده آل بود. امیدواریم برنامه های آماده سازی تیم به همین شکل دنبال شود تا با آمادگی کامل برای انجام مسابقات فروردین ماه آماده شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید