آخرین اخبار از پروژه احداث بزرگراه حکیم با بلوار المپیک

    کد خبر :446938

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد که مقاطعی از پروژه احداث تقاطع بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک، تا پایان دی ماه سال جاری برای تردد خودروها گشوده شود.

مهندس ایرج معزی که در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث تقاطع بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک سخن می گفت، ضمن اعلام پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات اجرای بتن غلتکی در بخش های باند غربی بلوار المپیک، پل جهتی شمال به شرق و مسیر راستگرد غرب به جنوب تقاطع، تاکید کرد مقاطع فوق تا پایان دی ماه سال جاری تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه سایر بخش های پروژه شامل باند شرقی بلوار المپیک و مسیر راستگرد شرق به شمال تقاطع می بایست تا پایان امسال آماده تحویل به شهروندان شوند، گفت: اقداماتی از قبیل رفع معارضات تاسیساتی و احداث دیوارهای حائل بتنی در این مقاطع اجرایی ادامه دارد و تلاش خواهد شد عملیات زیرسازی با بتن غلتکی بلافاصله در این مسیرها آغاز شود.

به گزارش ایسنا، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه این بازدید میدانی که به اتفاق دکتر علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ و جمعی از دست اندرکاران پروژه صورت گرفت، از اقدامات در حال اجرا به منظور رفع نواقص موجود در مسیر ادامه بزرگراه شهید حکیم دیدن کرد و سپس به کارخانه شماره ۸ آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران رفت تا نحوه فعالیت این واحد تولیدی را مورد ارزیابی قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفتنی است کارخانه شماره ۸ آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با ظرفیت اسمی تولید ۲۰۰ تن آسفالت در ساعت، در زمینی به مساحت ۴ هکتار در گرمدره قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید