احمدی‌نژادی‌ها هم از توهین به روحانی صدایشان درآمد!

    کد خبر :44692

روزنامه ایران با لطف الله فروزنده معاون محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم در باره اهانت از طریق تریبون نمازجمعه به دولت مصاحبه کرد.

لطف‌الله فروزنده گفت: «ما در کشورمان هنوز دچار وضعیتی نشده‌ایم که برای نقد یک نهاد یا فرد قدرتمند نیاز داشته باشیم که رو به این دست از حرکت‌ها بیاوریم. خصوصاً اینکه بخواهیم ایام و مناسبت‌های بزرگ ملی و مذهبی خود را تحت تأثیر این رفتارها قرار دهیم که این جفای بزرگی است.»

فروزنده تصریح می‌کند: «این دست اقدامات تنها باعث از بین رفتن اخلاق در کشور و افتادن ما به ورطه افراط می‌شود. چنانچه بعد از همین قضیه هم دیدیم که افراد افراطی از هر دو طرف چه میدان وسیعی پیدا کردند و چقدر فضا را تحت تأثیر خود قرار دادند.»

وی البته معتقد است: «متأسفانه ما دو طیف افراطی در کشور داریم که یکی منتهی الیه خط مخالفت با دولت و دیگری منتهی الیه خط حمایت از آن است و هر دو با چشم بسته کار می‌کنند. در قضایای اخیر هم شاهد بودیم که طیف افراطی حامی دولت هم در غبارآلود کردن فضا و به راه انداختن سر و صداهای اضافی چیزی کم نگذاشت و دست به انواع بزرگنمایی زد که قطعاً رفتار هر دو این گروه‌های افراطی به ضرر کشور، نظام و مردم است.»

وی تأکید می‌کند: «بهترین کار این است که به بهانه نقد، تریبون‌ها به دست این دو گروه داده نشود تا فضای کشور را تنش‌آلود کنند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید