آمادگی هلال احمر برای تجهیز مدارس ابتدایی سیستان و بلوچستان به سیستم گرمایشی استاندارد

    کد خبر :446691

رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از دانش آموزان مدرسه ای در زاهدان در حادثه آتش سوزی، از آمادگی این جمعیت برای تجهیز تمام مراکز دبستان و پیش دبستانی سیستان و بلوچستان به سیستم گرمایشی استاندارد خبر داد.

در پی وقوع حادثه آتش سوزی در مدرسه ای در زاهدان، رئیس جمعیت هلال احمر، دبیرکل و خزانه دارکل این جمعیت را مامور کرد تا با حضور در منطقه و بررسی میدانی، ضمن هماهنگی با آموزش و پرورش منطقه و دیگر دستگاه های مسئول استان، مقدمات تجهیز تمام مراکز دبستان و پیش دبستانی فاقد سیستم گرمایشی استاندارد در استان سیستان و بلوچستان را به وسایل و تجهیزات لازم فراهم کنند.

دکتر علی اصغر پیوندی همچنین در پیامی توییتری اعلام کرد: «آتش سوزی در دبستان شهر زاهدان و جان باختن تعدادی از کودکان سرزمین مان دردآور است. جمعیت هلال احمر آمادگی کامل دارد برای پیشگیری از حوادث مشابه با هماهنگی آموزش و پرورش، تمامی مراکز دبستان و پیش دبستانی استان سیستان و بلوچستان را به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز کند.

به گزارش ایسنا، لازم به ذکر است پیش از این نیز به دنبال بحران خشکسالی و مشکلات تامین آب شرب در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان، جمعیت هلال احمر با هماهنگی وزارت نیرو و مسئولان استان با اجرای طرح «نذر آب» به یاری مردم مناطق محروم استان برای مقابله با بحران تامین آب شرب شتافت. این طرح همچنان ادامه دارد و هماهنگی های اولیه برای توسعه آن نیز انجام شده است.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید