برای خانه‌دار شدن 90 خانوار ایتام فردیس دست به کار شوید

    کد خبر :446591

مدیر کل کمیته امداد البرز گفت: هم‌اکنون در شهرستان فردیس ۹۰ خانوار دارای فرزند یتیم فاقد مسکن هستند که انتظار داریم خیران در این زمینه این نهاد را یاری کنند تا به‌زودی جشن خانه‌دار شدن تمامی خانوارهای ایتام در این شهرستان را برگزار کنیم.

محمد محمدی فرد در گفت ‌و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به هدف‌گذاری این نهاد برای خانه‌دار شدن مددجویان گفت: نهضت اعطای مسکن به مددجویان تحت حمایت در استان با اولویت خانوارهای پرجمعیت راه‌اندازی شده و هم‌اکنون در بسیاری از شهرها تأمین مسکن خانوارهای سه نفره در دستور کار قرارگرفته است.

وی، نعمت مسکن را اصلی‌ترین عامل برای تأمین آرامش و آتیه خانوارهای محروم دانست و افزود: بر همین اساس، تمامی خانوارهای ایتام تحت حمایت کمیته امداد در شهرهای هشتگرد، نظرآباد، محمد شهر، ماهدشت، چهارباغ، اشتهارد و طالقان با کمک خیران خانه‌دار شدند.

محمدی فرد توضیح داد: در مجموع ۲۸ درصد از مجموع صدقه‌های البرزی‌ها به امور مسکن مددجویان کمک تخصیص داده می‌شود. علاوه براین، خانوارهای مددجو با استفاده از چهار منبع مالی شامل پرداخت کمک‌هزینه بلاعوض کمیته امداد، تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومانی، کمک خیران و حامیان و همچنین پس‌انداز و آورده اولیه خانواده خانه‌دار می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه در بین نیازهای متنوع مددجویان، نیاز مسکن رتبه دوم اختصاص سهم از صدقه‌های البرزی‌ها را دارد گفت: در سال جاری رقمی معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از صدقه‌های پرداختی مردم البرز به کمیته امداد، برای کمک به خرید و تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در شهرستان فردیس ۹۰ خانوار دارای فرزند یتیم فاقد مسکن هستند که انتظار داریم خیران در این زمینه این نهاد را یاری کنند تا به‌زودی جشن خانه‌دار شدن تمامی خانوارهای ایتام در این شهرستان را برگزار کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید