مسکو: آمریکا درباره انتقال داعش به افغانستان توضیح دهد

    کد خبر :446484

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با نگرانی از فعالیت داعش اعلام کرد: ما همچنان منتظر پاسخ نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان به سوال‌های همیشگی درباره انتقال داعش توسط بالگردهای ناشناس هستیم.

«واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل از ادامه فعالیت گروه تروریستی در افغانستان بار دیگر ابراز نگرانی کرد.

وی تصریح کرد که فعالیت گروه تروریستی داعش در افغانستان کشورهای آسیای مرکزی و مناطق جنوبی روسیه را تهدید می‌کند.

نماینده روسیه در سازمان ملل اظهار داشت: توسعه فعالیت‌ تروریست‌ها در شمال افغانستان تهدید واقعی برای امنیت آسیای مرکزی و جنوب روسیه محسوب می‌شود.

نبنزیا خاطرنشان کرد که سکوت، چشم پوشی و کوچک جلوه دادن تهدیدات گروه تروریستی داعش در افغانستان برای روسیه پذیرفتنی نیست.

وی افزود: ما همچنان منتظر هستیم تا نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان به سوالهای همیشگی درباره انتقال داعش توسط بالگردهای ناشناس پاسخ دهند.

اخیرا در نشست سازمان ملل وضعیت افغانستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که روسیه از ادامه حمایت از گروه تروریستی داعش در این کشور ابراز نگرانی کرد.

به گزارش تسنیم ،این در حالی است که مقامات روسی بارها آمریکا را به حمایت از گروه تروریستی داعش در افغانستان متهم کرده‌اند و خواستار ارائه توضیح درباره حمایت هوایی از این گروه تروریستی شده‌اند.

بارها گزارش‌هایی درباره انتقال جنگجویان گروه تروریستی توسط بالگردهای نظامی ناشناس در افغانستان منتشر شده است که تا کنون مقامات آمریکایی و ناتو از ارائه پاسخ در این مورد خودداری کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید