آزادی‌خواه: سند تحول بنیادین و نظام رتبه بندی یکی از مسیرهای نجات دهنده کشور است

    کد خبر :446198

نماینده مردم ملایر در تذکری به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد:‌ اگر ما به نیاز یک میلیون فرهنگی توجه کنیم به ۱۵ میلیون دانش آموز خدمت رسانی کردیم، سند تحول بنیادین و نظام رتبه بندی یکی از مسیرهای نجات دهنده کشور است.

احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی جلسه‌ی علنی امروز مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: علت عدم اجرای بندهای یک و دو قسمت الف ماده ۶۳ برنامه ششم توسعه مشخص شود آقای وزیر آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین و نظام رتبه بندی یکی از مسیرهای نجات دهنده کشور است. ما کمتر از یک میلیون فرهنگی داریم که اگر به نیاز آنها توجه کنیم به ۱۵ میلیون دانش آموز که تحت تربیت آنها هستند خدمت کردیم.

وی افزود:‌ اگر والدین را هم در این گردانه شریک بدانیم جمعیتی بالغ بر ۴۵ میلیون نفر از یک قسمت برنامه ۶ توسعه بهره مند شدند. شما می‌گویید در این خصوص بودجه نداریم ولی دولت باید به این جمع بندی برسد. یکی از راه‌های مجاز اجرای نظام رتبه بندی است.

به گزارش ایسنا،نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کار تاکید کرد:‌ در حوزه انتخابیه به ما مراجعه می کنند که افراد یارانه نمی‌گیرند همه هم از قشر محروم هستند این نظام یارانه که وحی منزل نیست که می‌گویند نامشان در سامانه نیست. این سامانه باید هر ماه به‌روزرسانی شود. شایسته نیست که نیازمندان از این نظام یارانه بهره مند نباشند و کسی که حقش نیست یارانه بگیرد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید