کاظم جلالی: کسی که از جلسه غیرعلنی مجلس فیلم گرفته، کار اشتباهی انجام داده

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۲
    کد خبر :446180

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار نماینده مردم سراوان بسیار زشت بود و جملاتی که ایشان به کار برد بسیار بد بود.

به گزارش مهر، در حاشیه جلسه علنی چهارشنبه مجلس شورای اسلامی کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی و انتشار فیلمی از نشست غیرعلنی مجلس در جلسه روز گذشته گفت: در جلسه غیرعلنی سه نکته مورد بررسی قرار گرفت؛ نکته اول اینکه مجلس شورای اسلامی جلسات غیرعلنی برگزار می کند و در این جلسات حرف هایی زده می شود که بین خود نمایندگان است و نباید منتشر شود. کسی که این فیلم را تهیه کرده و انتشار داده است کار اشتباهی انجام داده است.

رئیس فراکسیون مستقلان مجلس اظهار داشت: نکته دوم در مورد رسانه ها و صدا و سیما بود، صدا و سیما وقتی می خواهد پدیده ای را در منظر مردم قرار دهد باید موضوع را کاملا کالبد شکافی کند.

وی ادامه داد: پشت درب نگه داشتن نماینده مجلس کار اشتباهی است، زیرا یکی از راهکارهای نظارتی نمایندگان حضورشان در سازمان هاست. به عنوان مثال من بارها به فرودگاه امام خمینی رفته ام و دیده ام رفتار بدی با مردم پشت گیت انجام می شود و همانجا با رئیس فرودگاه صحبت کردم.

رئیس مرکز پژوهش ها اظهار داشت: نماینده برای بازرسی گمرک باید سرزده به این سازمان برود، زمانی که کارت نمایندگی نشان داده شد باید درب به روی ایشان باز می شد.

وی اظهار داشت: نکته سوم اینکه رفتار نماینده مجلس نیز بسیار زشت بود و جملاتی که ایشان به کار برد بسیار بد بود.

جلالی اظهار داشت: کسی که نماینده مردم را تحقیر کرد و به آن نحو ایشان را از سازمان بیرون کرد رفتار بدی داشت. وقتی موضوعات جامع نشان داده نمی شود، اشتباه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید