گتوسو: میلان فقط بولونیا را قلقلک داد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰
    کد خبر :445842

سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش در مصاف بدون گل در خانه بولونیا راضی نیست.

به گزارش تسنیم ، جنارو گتوسو سرمربی میلان بار دیگر شاهد توقف مردانش در این فصل از رقابت‌های سری A بود. او شب گذشته (سه‌شنبه) در آخرین بازی از هفته شانزدهم سری A مقابل هم‌تیمی سابقش فیلیپو اینزاگی که این روزها سرمربی بولونیا است قرار گرفت اما زورش به او و مردانش نرسید.

گتوسو به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما بر توپ تملک داشتیم اما تملکی بی‌خطر. اگر نگاهی به گذشته بیندازیم، می‌بینیم که اینتر هم در بازی‌اش در خانه بولونیا به شیوه‌ای مشابه بازی را برد اما رم اینجا باخت. ما هم در این بازی هر کاری انجام دادیم جز زدن ضربات آخر دقیق و خوب. از نظر کیفیت بازی، باید بگویم که بازی‌مان در سطح متوسطی قرار داشت. ما عملاً خط دفاعی بولونیا را فقط قلقلک دادیم به جای آنکه آن را بکوبیم. مقابل تیمی که با 10 نفر دفاع می‌کرد و هیچ برنامه جدی هم برای حمله نداشت، ما باید با فشار بیشتر و قاطع‌تر بازی می‌کردیم.

گتوسو افزود: در نیمه دوم ما برای مدتی طولانی با سیستم 3-3-4 و با بازیکنان متفاوت مانند بوناونتورا بازی کردیم. داشتن مهاجمان بیشتر در محوطه جریمه حریف الزاماً بدان معنا نیست که ما خط حمله کارآمدتری خواهیم داشت. فکر می‌کنم زمانی که ما با سیستم 2-4-4 بازی می‌کنیم ممکن است بازی‌مان برای حریف کمی قابل پیش‌بینی شود. زمانی که شما دو مهاجم دارید، اگر برای عرض دادن به بازی‌تان حرکات مختلفی انجام ندهید، باز کردن فضا در میان مدافعان حریف کار غیرممکنی می‌شود. وقتی مهاجمان حرکات درستی انجام ندهند تا خط دفاع حریف باز شود، بازی ما بیش از اندازه قابل پیش‌بینی می‌شود.

میلان هفته آینده یک بازی سخت مقابل فیورنتینا دارد که برای آن بازی دو مهره اصلی خود تیموئه باکایوکو و فرانک کسیه را در اختیار نخواهد داشت.

گتوسو با اشاره به این موضوع عنوان کرد: ما دو بازیکن مهم‌مان را در اختیار نداریم اما روی نیمکت کلی گزینه داریم. با این حال ما در بازی‌های بعدی‌مان تیم از پیش بازنده نخواهیم بود و سعی می‌کنیم تا مشکلات تیم‌مان را برطرف کنیم.

پس از بازی گتوسو ملاقات خاصی میان گتوسو و فیلیپو اینزاگی انجام شد. اینزاگی پس از بازی فاش کرد که گتوسو طبق عادت قدیمی دوران بازیگری‌اش در میلان به محض دیدن او موقع احوالپرسی مشتی به کمر او زده است.

سرمربی روسونری در این باره هم اظهار داشت: هرچه من محکم‌تر به یکی مشت بزنم، نشان می‌دهد که بیشتر او را دوست دارم! اگر من به شما مشت محکمی نزنم، معنایش این است که خیلی از شما خوشم نمی‌آید. من کارم را دوست دارم، این باعث می‌شود احساس سرزندگی کنم و به من چیزهای زیادی می‌دهد، البته این کار ممکن است باعث شود سریع‌تر پیر شوم!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید