فصل دوم «بانوی عمارت» ساخته می‌شود

    کد خبر :445600

عوامل سریال «بانوی عمارت» درتدارک ساخت فصل دوم این سریال تاریخی هستند.

سریال «بانوی عمارت» به تهیه‌کنندگی مجید مولایی و کارگردانی عزیزاله حمیدنژاد این روزها در حال پخش از شبکه سوم سیما است، با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شده است و قرار است فصل دوم این سریال تاریخی ساخته شود.

احسان جوانمرد نویسنده سریال «بانوی عمارت» به «صبا» گفت : قرار بود از ابتدا فصل دوم بلافاصله بعد از فصل اول ساخته شود، ولی تصمیم بر این شد که در ابتدا واکنش ها نسبت به فصل اول این سریال دیده شود. بعد از استقبال خوب مخاطبان، فصل دوم در حال حاضر طرح اولیه آن آماده است و سه قسمت آن نیز نوشته شده است.

وی ادامه داد: موضوع فصل دوم از ۱۲ سال بعد شروع می‌شود و بعضی از بازیگران فصل اول حضورشان در فصل دوم الزامیست ولی شروع ساخت، به تصمیم عوامل و مدیران سازمان صدا و سیما بستگی دارد.

گفتنی است ؛ سریال «بانوی عمارت» ملودرامی عاشقانه است که مقطعی از تاریخ قاجار را روایت می‌کند و در لایه‌های زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری شده است.

پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سایر عوامل تولید این اثر عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: ژاله زکی زاده، طراح گریم: مجید اسکندری، خواننده:محسن چاوشی ،مدیر تولید: آرش خیری، رضا نجفی ، صدابردار: محمد شیوندی، تدوین: حسین غضنفری، رضا کردبچه، موسیقی: فردین خلعتبری، صداگذاری و میکس: آرش اسحاقی، گیسو آزاد روش، عکاس: علی حمید نژاد و امور رسانه ای: بهناز شیربانی.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید