بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۱۴
    کد خبر :445577

نخستین جلسه ستاد انتخابات جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با هدف بررسی سیاست‌ها و اهداف و برنامه‌ها و تدوین ساختار و انتخاب رئیس ستاد برگزار شد.

محمدی نوری در گفت‌وگو با ایسنا، دبیر جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با اعلام خبر برگزاری اولین نشست اعضای ستاد انتخابات این تشکل سیاسی، گفت: این جلسه با هدف بررسی سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌ها و تدوین ساختار و انتخاب رئیس ستاد برگزار شد و مباحث خوبی هم در بحث آرایش سیاسی جبهه برای انتخابات انجام شد.

وی افزود: طراحی گفتمان سیاسی و برنامه‌ریزی برای شناخت ضرورت‌های بایسته در انتخابات و رسیدن به نقطه اجماع فکری و سیاسی در درون جبهه با هدف اجرایی‌شدن اقدامات این ستاد از جمله موضوعاتی بود که به خوبی مورد ارزیابی قرار گرفت.

دبیر جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت تاکید کرد: هدف از اجماع بیشتر، به خاطر وحدت ۲۴ حزب درون جبهه و اثرگذاری این جریان قانونی کشور در عرصه انتخابات آینده کشور خواهد بود.

محمدی نوری در پایان با اشاره به اینکه بدلیل پایان یافتن زمان نشست قرار شد ادامه بحث طراحی و تدوین تئوری سیاسی جبهه برای انتخابات اینده مجلس یازدهم در جلسه بعدی مطرح شود، اظهار کرد: بنا شد علاوه بر تنظیم سند راهبردی انتخابات مجلس یازدهم، ضمن تصویب ساختار ستاد با اجماع کلیه اعضا به احتمال زیاد، رئیس ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعیین و معرفی شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه حسن بیادی، ابوالقاسم رئوفیان، مهدی صادق، علی کیهانیان، سیدمحمد میرباقری و علی مدنی حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید