برانکو ایوانکوویچ: من، بازیکنان، هواداران و باشگاه پرسپولیس از تیم ملی حمایت می‌کنیم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۸
    کد خبر :445187

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، سرپرست این باشگاه نمی‌تواند یک شبه در پرسپولیس تغییر ایجاد کند.

برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «بعد از نیم‌فصل خوبی که داشتید یکسری حواشی به وجود آمد. آیا انتظار داشتید؟»، گفت: باید بگویم سرپرست باشگاه چند روز است آمده و عملاً فرصتی نبوده است تا کنار هم باشیم. ما بازی داشتیم و ایشان یک روز قبلش آمده بود. دیروز یک جلسه داشتیم تا مشکلاتی که همیشه هست و مسائل مالی را برطرف کنیم و کمی هم در مورد اردو بحث شد. آقای عرب هم یک شبه نمی‌تواند تغییر را ایجاد کند، اما بچه‌ها هم انتظار دارند در کمترین زمان مشکلات حل شود و اردو را با شوق فراوان شروع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جلسه روز گذشته با بازیکنان و مدیریت باشگاه تصریح کرد: روز گذشته هم با گروهی از بازیکنان جلسه‌ای داشتیم تا ببینیم به چه نحوی می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم. از طرف دیگر ناهار دورهمی هم داشتیم و یک جلسه هم با مدیریت برگزار کردیم. امروز هم نیازی نبود بیشتر از نیم ساعت تمرین باشد.

برانکو در شایعاتی که مبنی بر جذب مهدی طارمی مطرح می‌شود و اینکه این بازیکنان روز گذشته صحبت‌هایی را در مراسم بدرقه تیم ملی برگزار کرد که احساس می‌شد کنایه به برانکو بوده است،‌ گفت: من اصلاً نمی‌دانم موضوع چیست و توجهی هم به آن نمی‌کنم. بازیکنانی که ما گرفتیم مهدی ترابی،‌ سروش رفیعی، مهدی شیری، شریفی و سعید کریمی هستند. بازیکنان دیگر هم وقتی جذب کردیم اعلام می‌کنیم. در برنامه‌مان جذب سه بازیکن دیگر هم داریم و اینکه جذب آنها عملی شود یا نه، بستگی به عوامل زیادی مانند باشگاه،‌ خود بازیکن و وضعیت مالی ما دارد و به این سادگی نیست، اما ما اولین گروه بازیکنان را جذب کرده‌ایم که خیلی مهم است.

«سروش رفیعی روز گذشته مصاحبه‌ای علیه تیم ملی و کی‌روش انجام داد و باعث به وجود آمدن شائبه‌های در فضای مجازی شد». برانکو در واکنش به مطرح شدن این موضوع از سوی خبرنگاری گفت: چرا این را از من می‌پرسید،؟ از سروش سوال کنید. من نمی‌توانم حرف دیگران را تفسیر کنم. من صدبار تا الان گفته‌ام،‌ دیروز هم گفتم، امروز هم می‌گویم و دیگر هم از من در مورد تیم ملی سوال نکنید! من، بازیکنان، هواداران و باشگاه پرسپولیس از تیم ملی حمایت می‌کنیم حالا هر کسی که سرمربی تیم ملی باشد. تیم ملی شخصی نیست و تیم تمام مردم ایران است، همینطور تیم ما خارجی‌ها هم است، چون اگر تیم ملی موفق شود موفقیت من هم است. یک بار دیگر هم باید بگویم، من، هواداران، بازیکنان و باشگاه از تیم ملی حمایت می‌کنیم،‌ می‌خواهید یک بار دیگر بگویم؟

برانکو در واکنش به این موضوع که حمایت او به عنوان یک مربی حرفه‌ای می‌تواند حاشیه‌ها را از تیم ملی دور کند،‌ گفت: خُب پس از ابتدا بگویم، من چه زمانی علیه تیم ملی حرف زدم یا علیه چه کسی در تیم حرف زدم و چه زمانی از تیم ملی حمایت نکردم؟

«شما گفته‌اید وقتی بازیکنان از اردوی تیم ملی بازمی‌گردند اضافه وزن دارند، اینها صحبت‌هایی که در صفحات مجازی حامی کارلوس کی‌روش مطرح می‌شود». سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این سوال عنوان کرد: طرفدار کی‌روش، طرفداران تیم ملی هستند یا کی‌روش؟ الان مشکل کجاست؟ چه کسی این ایده را مطرح کرده که من علیه تیم ملی حرف زده‌ام؟ افرادی که اطراف تیم ملی بودند آیا طرفدار پرسپولیس بودند؟ چرا من باید جواب شما را بدهم؟

به گزارش تسنیم ،برانکو در مواجه با این موضوع که حمایت او از تیم ملی می‌تواند جو را آرام کند، یادآور شد: من چه زمانی بد صحبت کردم که الان بخواهم خوب صحبت کنم؟ به من بگویید! شما چرا فکر می‌کنید من می‌خواهم با یک عده هم‌صدا شوم؟ 16 مربی دیگر در لیگ ایران هستند و 16 دیدگاه و روش مختلف وجود دارد، آیا من باید همیشه همخوان و هم‌صدا با آنها باشم؟ من با همه دوست هستم اما الان وقت ندارم که بخواهم پشت سر کسی صحبت کنم. یک بار دیگر می‌گویم کادرفنی،‌ بازیکنان و پرسپولیس همگی تحت پرچم ایران،‌ هوادار تیم ملی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که گویا بازیکنانی مدنظرش با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و به نظر می‌آید جذب آنها ممکن نباشد، خاطرنشان کرد: نقل و انتقالات در این مقطع ساده نیست. بازیکنان خوب تحت قرارداد باشگاه‌های خود هستند و طبیعی است که باشگاه آنها هم مخالف جدایی‌شان باشد. بازیکنان خوبی در ابتدای فصل برای این مقطع جذب کردیم و برای نیم فصل هم 3 بازیکن دیگر مدنظرمان هستند که باشگاه برای جذب آنها تلاش خواهد کرد. فراموش نکنید همین بازیکنانی که در اختیار داریم و با آنها نیم فصل خیلی خوب را سپری کردیم در ایران بهترین هستند.

برانکو در واکنش به این سوال که باشگاه پرسپولیس در تعهدات مالی‌اش در قبال وی عمل نکرده است، عنوان کرد: بله همین طور است و همه ما نگران این مسئله هستیم. البته مهمترین هدف مدیرت جدید باشگاه هم تلاش برای ایجاد ثبات مالی در باشگاه است. می‌دانید که این کار آسان نیست اما ما انتظار داریم که حل شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید