تأکید پلیس بر تردد خودروها با زنجیر چرخ در محورهای برفی

    کد خبر :445125

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش برف در محورهای هفت استان و بارش باران در محورهای ۱۲ استان، بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محورها تأکید کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی به رانندگان توصیه کرد تا تجهیزات زمستانی را به همراه خود داشته باشند و افزود: شاهد بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، ارتفاعات محورهای هراز و کندوان در استان مازندران و برخی از محورهای استان اصفهان هستیم.
وی در رابطه با بارش باران نیز گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های خوزستان، مرکزی، مازندران، گلستان، گیلان، کرمانشاه، البرز، قم، قزوین، تهران، ایلام، محورهای کاشان-قم و میمه-دلیجان و استان اصفهان شاهد بارش باران هستیم. همچنین مه گرفتگی با کاهش دید نیز در اکثر محورهای استان اردبیل، محورهای مشهد-امام تقی، مشهد-فریمان استان خراسان رضوی و محدوده هزار چم محور کرج – چالوس گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی تاکید کرد: هم اکنون تردد در اکثر محورهای استان کردستان محور اردبیل خلخال و محور خلخال – اسالم استان اردبیل، محور روانسر – پاوه استان کرمانشاه و ارتفاعات استان زنجان با زنجیر چرخ امکان پذیر است و رانندگان باید حتما زنجیر چرخ را به همراه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت ترافیکی راههای کشور نیز گفت: ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج -قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران -کرج از پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید