رونمایی ازموتورهای رانش الکتریکی سازمان صنایع دریایی بافناوریBLDC

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۵
    کد خبر :445006

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: امروز قادر به تولید انواع موتورهای BLDC کوچک هستیم که در این نمایشگاه برخی از آنها رونمایی شده است.

به گزارش مهر، امیر دریادار امیر رستگاری رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی ایران در جمع خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه انواع موتورهای رانش الکتریکی که با فناوری BLDC در سازمان صنایع دریایی ساخته شدند، ارائه شده است.

وی ادامه داد: این موتورها فاقد جاروبک و ذغال هستند و فناوری شان نسبت به موتورهای گذشته از کاهش ۳۰ درصد مصرف در انرژی، تعمیر آسان‌تر، نویز پایین برخوردارند و کاربرد وسیعی دارند.

دریادار رستگاری اظهارداشت: موتور سیکلت‌های الکتریکی، دوچرخه‌های الکتریکی، کولرهای آبی، ماشین‌های لباسشویی همگی از این فناوری استفاده می‌کنند و ما از سرریز دانش که در زیردریایی ها استفاده می‌کردیم به توان طراحی و تولید آن با قدرت بیش از یک مگابایت رسیده‌ایم و اکنون قادر به تولید انواع موتورهایBLDC کوچک هستیم که در این نمایشگاه برخی از آنها رونمایی شده است.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به دیگر محصولات جدید ارائه شده از سوی سازمان صنایع دریایی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: سامانه جدید (غواص بر) از دیگر محصولات تولید شده در سازمان صنایع دریایی است که در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است، این سیستم قادر است دو غواص را برای کارهای نظامی و حتی اهداف غیرنظامی نظیر ترمیم لوله‌ها، کابل گذاری با سرعت بالایی در زیر آب جابه‌جا کند.

وی ادامه داد : سامانه دیگری که در این نمایشگاه ارائه شده است، سامانه اتاق فشار غواصی با ظرفیت ۶ نفر است که در این نمایشگاه از آن رونمایی کردیم. این سامانه در راستای سهولت کار غواصی و سلامت غواصان مطابق با فناوری روز طراحی و تولید شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید