حماس سلاح جدید رو کرد

    کد خبر :444828

گردان‌های «عزالدین قسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) که طی ماه‌های گذشته صهیونیست‌ها را حسابی گوشمالی داده، در سالروز تاسیس این جنبش رژه نظامی برگزار و از بخشی از توانمندی موشکی خود رونمایی کرد.

به گزارش کیهان، مرکز رسانه‌ای فلسطین گزارش داده این گردان‌ها در رژه سلاح‌های خود از جمله موشک و راکت‌ها را در معرض دید فلسطینیان قرار داد.

روز جمعه نیز شماری از اهالی فلسطین در کرانه باختری با برافراشتن پرچم حماس طی یک راهپیمایی بر حمایت خود از این جنبش تأکید کردند که مأموران تشکیلات خودگردان به آنها حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

طی یک ماه گذشته،‌ جنبش حماس به همراه سایر گروه‌های مقاومت حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به افراد شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های حق بازگشت را که ۲65 شهید و بیش از ۲6 هزار زخمی برجای گذاشته را با بیش از 500 موشک پاسخ داد و «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم را مجبور به پذیرش سریع‌ترین آتش‌بس تاریخ منحوس این رژیم کرد.

گفتنی است تل‌آویو با وجود تلاش‌های آمریکا نتوانسته پایه و اساس معادله بازدارندگی راهبردی در برابر اجزای محور مقاومت را ایجاد نماید و از هر ترفند و توطئه‌ای برای جبران شکست‌های خود استفاده می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید