حامد ملک‌خانبان: به خاطر بالا بردن سطح فنی به لیگ واترپلو صربستان آمدم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۹:۳۴
    کد خبر :444778

ملی‌پوش تیم واترپلوی کشورمان درباره حضورش در لیگ صربستان گفت: برای ارتقای سطح فنی‌ام به لیگ واترپلو صربستان آمدم.

حامد ملک‌خانبان اظهار داشت: به همراه مهدی یزدان خواه در تیم Stari Grad صربستان حضور داریم. با این تیم توانستیم در لیگ صربستان عنوان قهرمانی نیم فصل را کسب کنیم. سه هفته استراحت خواهیم داشت و نیم فصل دوم شروع می‌شود.

وی افزود: با بازیکنان صربستان ارتباط خوبی داریم. در این تیم ما را پذیرفته‌اند و شرایط خوبی را در لیگ داریم. صرب‌ها به واترپلو علاقه زیادی دارند و در زمان برگزاری مسابقات تماشاگران زیادی برای دیدن مسابقات می‌آیند به همین دلیل بازی کردن در لیگ واترپلوی صربستان هیجان انگیز است.

ملی‌پوش تیم واترپلو ادامه داد: تفاوت زیادی بین لیگ واترپلوی ایران و صربستان وجود دارد. در ایران با توجه به شرایط مالی و مشغله‌های کاری نمی‌توان تمرینات مداومی داشت. اما در صربستان بازیکنان تنها تمرین می‌کنند و تمرکزشان روی بازی است. سطح فنی واترپلو صربستان بسیار بالاست. سرعت، قدرت و تاکتیک بازیکنان واترپلوی صربستان عالی است. تمرینات سنگینی را در باشگاه داریم. روزی دو نوبت تمرین داریم. درس‌های بسیار خوبی در این مدت یاد گرفتیم.

خانبان یادآورشد: به طورحتم اگر بازیکنان ایرانی بیشتری در لیگ‌های اروپایی حضور داشته باشند سطح فنی واترپلوی ایران بالاتر خواهد رفت. البته با حضور«چیریچ» واترپلوی ایران پیشرفت زیادی داشته است.

به گزارش تسنیم ،وی تصریح کرد: زمان زیادی از حضورمن و یزدان‌خواه در لیگ صربستان نمی‌گذرد. اما در همین مدت کوتاه نیز توانسته‌ایم اعتماد مربیان را جلب کنیم.

بازیکن لژیونر واترپلوی کشورمان گفت: برای یک فصل با تیم صربستانی قرارداد بسته‌ایم. با پیشنهاد چیریچ به لیگ صربستان آمدیم. بحث مسائل مالی در میان نبود. رقم قراردادهای ما در حال حاضر در لیگ صربستان خیلی بالا نیست و حضور ما در لیگ این کشور صرفا برای بالا بردن سطح فنی ودر نهایت خدمت به تیم ملی کشورمان بوده است. در واقع جنبه فنی بر جنبه مادی ارجحیت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید